Το Blog Action Day είναι μια ετήσια πρωτοβουλία που διεξάγεται κάθε 15 του Οκτώβρη ενώνοντας τους bloggers όλου του κόσμου από απόσπαση για το ίδιο θέμα, την ίδια μέρα, με σκοπό να δημιουργήσει συζήτηση γύρω από ένα ζήτημα παγκόσμιας σημασίας. Το Blog Action Day 2009 είναι μία από τις μεγαλύτερες κοινωνικές εκδηλώσεις αλλαγής, στον παγκόσμιο ιστό.
Αυτές τις ημέρες στην Ελλάδα, συντελείται μια κοινωνικοπολιτική μεγάλη Αλλαγή. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με την ίδρυση υπουργείου Περιβάλλοντος, δείχνει από τώρα τις προθέσεις τις για το σοβαρότατο θέμα της κλιματικής αλλαγής. Το μέτρο που πάρθηκε ήδη, «κατάργησης» των χιλιάδων κρατικών αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν για τις προσωπικές τους μετακινήσεις, χιλιάδες υπηρεσιακά στελέχη του δημοσίου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, είναι ένα μεγάλο βήμα!
Καθημερινά κινούνται 56.650 κρατικά οχήματα και το κόστος για το δημόσιο ανέρχεται ετησίως στα 350 εκατομμύρια ευρώ. Από έρευνα του ΕΜΠ προκύπτει ότι από τις 6,5 εκατομμύρια μετακινήσεις καθημερινά στην Αθήνα, οι 2,6 εκατομμύρια γίνονται από κρατικά οχήματα και οι 1,25 εκατομμύρια από λιμουζίνες που μεταφέρουν διοικητές και προέδρους Οργανισμών, νοσοκομείων, μέλη της κυβέρνησης, δημοτικών και νομαρχιακών συμβουλίων.
Η μείωση τους θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της δαπάνης για τη χρήση και της συντήρηση τους και παράλληλα ένα πιο φιλικό περιβάλλον για όλους μας!
Αυτές τις ημέρες στην Ελλάδα, συντελείται μια κοινωνικοπολιτική μεγάλη Αλλαγή. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με την ίδρυση υπουργείου Περιβάλλοντος, δείχνει από τώρα τις προθέσεις τις για το σοβαρότατο θέμα της κλιματικής αλλαγής. Το μέτρο που πάρθηκε ήδη, «κατάργησης» των χιλιάδων κρατικών αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν για τις προσωπικές τους μετακινήσεις, χιλιάδες υπηρεσιακά στελέχη του δημοσίου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, είναι ένα μεγάλο βήμα!
Καθημερινά κινούνται 56.650 κρατικά οχήματα και το κόστος για το δημόσιο ανέρχεται ετησίως στα 350 εκατομμύρια ευρώ. Από έρευνα του ΕΜΠ προκύπτει ότι από τις 6,5 εκατομμύρια μετακινήσεις καθημερινά στην Αθήνα, οι 2,6 εκατομμύρια γίνονται από κρατικά οχήματα και οι 1,25 εκατομμύρια από λιμουζίνες που μεταφέρουν διοικητές και προέδρους Οργανισμών, νοσοκομείων, μέλη της κυβέρνησης, δημοτικών και νομαρχιακών συμβουλίων.
Η μείωση τους θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της δαπάνης για τη χρήση και της συντήρηση τους και παράλληλα ένα πιο φιλικό περιβάλλον για όλους μας!
Από το 1996 τουλάχιστο τα κρατικά αυτοκίνητα, αυτά με τις πορτοκαλί, συμβατικές ή άλλες πινακίδες, (Οι δήμαρχοι οι αντιδήμαρχοι οι νομάρχες στα σκυλάδικα και στα γήπεδα τις αντικαταστούν με κανονικές) αποτελούσαν και αποτελούν αντικείμενο σχεδόν καθημερινών συσκέψεων και προβληματισμών, θα το πιστεύατε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα φανταζόσασταν ποτέ ότι αυτά τα «αμαρτωλά» αυτοκίνητα που με τόσα δισεκατομμύρια δραχμές βάρυναν από τότε τον (κατά τα άλλα «λιτό» και «σφικτό») προϋπολογισμό αποτελούσαν και αποτελούν το μήλον της έριδος ανάμεσα σε πολιτικούς, σε πρώην πρωθυπουργούς και σε βουλευτές; Και μάλιστα δημιουργούσαν και δημιουργούν πολιτικά προβλήματα σε κυβέρνηση και σε αντιπολίτευση.
Να, πάρτε το 1ο παράδειγμα: Την μπλε υπουργική Mercedes του αειμνήστου υπουργού Δικαιοσύνης Ευάγγελου Γιαννόπουλου, την έβαλε στο μάτι ο κ. Κ. Μητσοτάκης και κίνησε γη και ουρανό για να την αποκτήσει. Από καιρό την ήθελε ο κ. Επίτιμος, αφού δικαιούται ως πρώην πρωθυπουργός δωρεάν κρατικό αυτοκίνητο με οδηγό, αλλά δεν τολμούσε να την πάρει τη Mercwdes από τον Ευάγγελο Γιαννόπουλο. Ποιος είδε τον Θεό και δεν φοβήθηκε. Ο κ. Μητσοτάκης όμως απειλούσε ότι θα δημιουργήσει θέμα και επεχείρησε να αποκτήσει τη Mercedes διά πλαγίου τρόπου. Με έγγραφό του απευθύνθηκε στον τότε αρμόδιο για τα κρατικά αυτοκίνητα υπουργό Προεδρίας κ. Αλ. Παπαδόπουλο• ο οποίος μάλλον δεν επιθυμούσε η κυβέρνηση να ανοίξει και άλλο μέτωπο (πέραν του... αγροτικού με τα ξεφούσκωτα λάστιχα που είχαμε τότε) με την αντιπολίτευση, πήρε το κρατικό αυτοκίνητο από τον κ. Γιαννόπουλο και το έδωσε στον κ. Μητσοτάκη. Ο κ. Γιαννόπουλος φυσικά δεν το ξέχασε ποτέ αυτό το χελετζίκι που του έκανε ο επίτιμος. Αφήστε που, για να παραπλανήσουν τον κόσμο και προφανώς για να εκνευρίσουν τον κ. Εβερτ, κάποιος επιτήδειος στη ΝΔ διοχέτευσε την πληροφορία ότι το αυτοκίνητο που πήρε ο κ. Μητσοτάκης δεν ήταν του Ευάγγελου Γιαννόπουλου αλλά ανήκε στον αείμνηστο πρωθυπουργό Ανδρέα Παπανδρέου. Το αυτοκίνητο όμως του αποθανόντος πρωθυπουργού βρισκόταν φρουρούμενο σε γκαράζ του υπουργείου Προεδρίας και επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί, έτσι θωρακισμένο όπως ήταν, μόνο σε περίπτωση όπου επισκεπτόταν τη χώρα μας αρχηγός κράτους! (Τα παιδία παίζει).
«Λιμοκοντόρος σοφέρ»
Να πάρτε το 2ο παράδειγμα; Πώς ήταν δυνατόν το ΠαΣοΚ που ήταν στην κυβέρνηση το 1996 να διέθετε μόνο ένα κρατικό αυτοκίνητο (το οποίο χρησιμοποιούσε ο Γραμματέας του κόμματος κ. Κ. Σκανδαλίδης) και η Νέα Δημοκρατία που ήταν στην αντιπολίτευση να έχει τρία και μάλιστα μετά οδηγού;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα κρατικό αυτοκίνητο (μετά οδηγού) είχε και η Πολιτική Ανοιξη, που δεν εκπροσωπούνταν καν στο Κοινοβούλιο, ενώ ο Συνασπισμός, που εκπροσωπούνταν, δεν έχει ούτε ένα. Μάλλον δεν θα γνώρίζε ακόμη ο πρόεδρός του την ειδική διάταξη του υπουργείου Προεδρίας για δωρεάν κρατικά αυτοκίνητα στα πολιτικά κόμματα. Οσο για το ΚΚΕ, αν και το κράτος τού προσέφερε αυτοκίνητο, η ηγεσία του Περισσού το αρνήθηκε, αφού μπορούσε να το αγοράσει με δικά της χρήματα!
Ο κ. Κώστας Σημίτης με 2-3 αυτοκινητάκια τους ξεγελούσε και τους έπαιρνε κεφάλι στις εκλογές. Το ΚΚΕ δεν είχε τότε ανάγκη από μπαξίσια, οι δουλειές πήγαιναν καλά στην τυποεκδοτική, στην «ΓΕΡΜΑΝΟΣ» και στις λοιπές κομματικές επιχειρήσεις!!!!!!
«Λιμοκοντόρος σοφέρ» (2)