Αυτή τη φορά θύμα του ήταν ο από το 2005 διευθύνων σύμβουλος των ΕΛ.ΤΑ. Ανδρέας Τσαπρατζής
Το αγαπημένο χόμπι του υπουργού Μεταφορών Ευριπίδη Στυλιανίδη να αντικαθιστά όποιον επικεφαλής ΔΕΚΟ δεν είναι της επιλογής του ή διαφωνεί μαζί του είχε μόλις προχθές και νέο επεισόδιο. Αυτή τη φορά την άγουσα για το σπίτι του πήρε ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛ.ΤΑ. Ανδρέας Τσαπρατζής, ο οποίος κατείχε τη θέση αυτή από το 2005.
Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Μεταφορών έχει αλλάξει μέσα σε λίγους μήνες τις διοικήσεις του ΟΑΣΑ, της ΕΘΕΛ, του ΗΛΠΑΠ, του ΗΣΑΠ και των εταιρειών του ομίλου του ΟΣΕ. Πληροφορίες από το υπουργείο αναφέρουν ότι ο Ανδρέας Τσαπρατζής είχε περιέλθει στη δυσμένεια του υπουργού από τις πρώτες ημέρες του ανασχηματισμού του περασμένου Ιανουαρίου, όταν ο Ευριπίδης Στυλιανίδης τοποθετήθηκε στο κτίριο της οδού Μεσογείων.
Η αφορμή όμως για την εκπαραθύρωσή του δόθηκε μόλις πριν από μερικές ημέρες, όταν ο Ανδρέας Τσαπρατζής αρνήθηκε να συναινέσει ώστε τα ΕΛ.ΤΑ. να συνάψουν δάνειο ύψους 52 εκατομμυρίων ευρώ προκειμένου να συμμετάσχουν στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, όπου κατέχουν το 10% των μετοχών. Η διαφωνία του, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, είχε να κάνει με το γεγονός ότι τα ΕΛ.ΤΑ. ήταν ήδη επιβαρυμένα με αρκετά δάνεια και ένα ακόμη ενδεχομένως να γύριζε τον ισολογισμό του σε ελλειμματικό. Να σημειωθεί ότι τα ΕΛ.ΤΑ. είναι από τις λίγες δημόσιες επιχειρήσεις που συνεχίζουν να παράγουν κάθε χρόνο κέρδη. Ο παραιτηθείς διευθύνων σύμβουλος φέρεται να πρότεινε, προκειμένου να συμμετάσχουν τα ΕΛ.ΤΑ. στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου του Τ.Τ., να προχωρήσουν προηγουμένως σε αύξηση του δικού τους μετοχικού κεφαλαίου ώστε να μην υποχρεωθούν να προσφύγουν σε εξωτερικό δανεισμό.
Σύμφωνα με πηγές από τους εργαζομένους των ΕΛ.ΤΑ., το όλο θέμα δεν θα είχε προκύψει αν το Δημόσιο είχε εξοφλήσει τις υποχρεώσεις του προς τα «Ελληνικά Ταχυδρομεία», οι οποίες φτάνουν τα 70 εκατομμύρια ευρώ και αφορούν τη διακίνηση της αλληλογραφίας του Δημοσίου, την επιδότηση του Τύπου και την κάλυψη της εθνικής συμμετοχής στα ευρωπαϊκά προγράμματα. Παράλληλα, άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι το επιτελείο του υπουργού Μεταφορών πίεζε τη διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ. για την τοποθέτηση ημετέρων και προσώπων της επιλογής του κ. Στυλιανίδη στις προγραμματισμένες κρίσεις διευθυντών που θα ξεκινήσουν στις 9 Ιουνίου και αφορούν 30 θέσεις διευθυντών, 300 θέσεις τομεαρχών και 1.200 θέσεις τμηματαρχών σε όλη την Ελλάδα.
Το αγαπημένο χόμπι του υπουργού Μεταφορών Ευριπίδη Στυλιανίδη να αντικαθιστά όποιον επικεφαλής ΔΕΚΟ δεν είναι της επιλογής του ή διαφωνεί μαζί του είχε μόλις προχθές και νέο επεισόδιο. Αυτή τη φορά την άγουσα για το σπίτι του πήρε ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛ.ΤΑ. Ανδρέας Τσαπρατζής, ο οποίος κατείχε τη θέση αυτή από το 2005.
Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Μεταφορών έχει αλλάξει μέσα σε λίγους μήνες τις διοικήσεις του ΟΑΣΑ, της ΕΘΕΛ, του ΗΛΠΑΠ, του ΗΣΑΠ και των εταιρειών του ομίλου του ΟΣΕ. Πληροφορίες από το υπουργείο αναφέρουν ότι ο Ανδρέας Τσαπρατζής είχε περιέλθει στη δυσμένεια του υπουργού από τις πρώτες ημέρες του ανασχηματισμού του περασμένου Ιανουαρίου, όταν ο Ευριπίδης Στυλιανίδης τοποθετήθηκε στο κτίριο της οδού Μεσογείων.
Η αφορμή όμως για την εκπαραθύρωσή του δόθηκε μόλις πριν από μερικές ημέρες, όταν ο Ανδρέας Τσαπρατζής αρνήθηκε να συναινέσει ώστε τα ΕΛ.ΤΑ. να συνάψουν δάνειο ύψους 52 εκατομμυρίων ευρώ προκειμένου να συμμετάσχουν στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, όπου κατέχουν το 10% των μετοχών. Η διαφωνία του, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, είχε να κάνει με το γεγονός ότι τα ΕΛ.ΤΑ. ήταν ήδη επιβαρυμένα με αρκετά δάνεια και ένα ακόμη ενδεχομένως να γύριζε τον ισολογισμό του σε ελλειμματικό. Να σημειωθεί ότι τα ΕΛ.ΤΑ. είναι από τις λίγες δημόσιες επιχειρήσεις που συνεχίζουν να παράγουν κάθε χρόνο κέρδη. Ο παραιτηθείς διευθύνων σύμβουλος φέρεται να πρότεινε, προκειμένου να συμμετάσχουν τα ΕΛ.ΤΑ. στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου του Τ.Τ., να προχωρήσουν προηγουμένως σε αύξηση του δικού τους μετοχικού κεφαλαίου ώστε να μην υποχρεωθούν να προσφύγουν σε εξωτερικό δανεισμό.
Σύμφωνα με πηγές από τους εργαζομένους των ΕΛ.ΤΑ., το όλο θέμα δεν θα είχε προκύψει αν το Δημόσιο είχε εξοφλήσει τις υποχρεώσεις του προς τα «Ελληνικά Ταχυδρομεία», οι οποίες φτάνουν τα 70 εκατομμύρια ευρώ και αφορούν τη διακίνηση της αλληλογραφίας του Δημοσίου, την επιδότηση του Τύπου και την κάλυψη της εθνικής συμμετοχής στα ευρωπαϊκά προγράμματα. Παράλληλα, άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι το επιτελείο του υπουργού Μεταφορών πίεζε τη διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ. για την τοποθέτηση ημετέρων και προσώπων της επιλογής του κ. Στυλιανίδη στις προγραμματισμένες κρίσεις διευθυντών που θα ξεκινήσουν στις 9 Ιουνίου και αφορούν 30 θέσεις διευθυντών, 300 θέσεις τομεαρχών και 1.200 θέσεις τμηματαρχών σε όλη την Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.