Από τον άλλο χρόνο, λέει, η «κυβέρνηση» σχεδιάζει την απόσυρση των παλιών αυτοκινήτων. Όχι μόνον θα δώσει κίνητρα, λέει, αλλά και αντικίνητρα. Το μόνο που δεν…λέει, είναι αν θα δώσει…λεφτά στον κόσμο που κινείται με παλιό αμάξι να πάρει καινούριο! Γιατί οι μισθοί που έχει…«καταφέρει» ως τώρα η Αυτού Ανικανότης Της δεν φτάνουν.
Ακούστε όμως τι είπε ο Χατζη-καραφλο-γυαλα-δάκης, υπουργός Συγκοινωνιών (πλην των διαφόρων…τμημάτων του εγκεφάλου του) και Επικοινωνιών (με το υπερπέραν, μες στα μαύρα τα μεσάνυχτα):
«Το θέμα της απόσυρσης απαιτεί προσεκτική μελέτη ώστε να μην προκύψουν προβλήματα στον προϋπολογισμό και να μη δημιουργηθεί αναστάτωση στην αγορά αυτοκινήτου»
Μάλιστα. Το πρόβλημά του είναι η αναστάτωση στον προϋπολογισμό και τις εταιρίες εμπορίας αυτοκινήτων, και ποσώς τον ενδιαφέρει οιαδήποτε αναστάτωση στα οικονομικά των νοικοκυριών με παλιά αυτοκίνητα. Αφού δεν είναι νοικοκυρά και ο ίδιος, άλλωστε, τι να τον ενδιαφέρουν τα οικοκυρικά; Αν ήξερε, βέβαια, ότι αυτά είναι τμήμα της οικονομικής επιστήμης, ίσως να εκδήλωνε ενδιαφέρον για να «το παίξει» οικονομολόγος, ή απλώς να…«το παίξει», όπως –ούτως ή άλλως– πράττει καθημερινώς.
Αλλά: «Το θέμα μελετά επίσης το Ινστιτούτο Οικονομικών Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ), που αναμένεται να παραδώσει τη σχετική εισήγησή του έως τα τέλη του μήνα». Πάλι καλά, δηλαδή, που υπάρχει και το ΙΟΒΕ στη μέση, το οποίο –ΩΣ ΤΩΡΑ και αντιθέτως με τον υπουργό– δεν…φημίζεται για την ανοησία του! Αν και πολλά συμβαίνουν στον κόσμο, όπου πλέον κι οι πιο λογικοί (παραδοσιακά) εμφανίζονται να τα έχουν χαμένα… Άντε να δούμε αν συμβαίνει το ίδιο και στο ΙΟΒΕ.
Στη ΓΣ του ΣΕΑΑ επισημάνθηκε ότι στην Ελλάδα η ανανέωση οχημάτων γίνεται με ρυθμούς πολύ χαμηλότερους από τους άλλους ευρωπαϊκούς, κι ότι εμείς διαθέτουμε έναν από τους πιο γερασμένους στόλους. Η επιχειρηματολογία αυτή, βέβαια, περνάει στον υπουργό, ο οποίος δεν ξέρει ότι ο ΣΕΑΑ εκπροσωπεί τις εταιρίες εμπορίας αυτοκινήτων και –συνεπώς– δεν θα μπορούσε να πει δα και τίποτε άλλο, χωρίς να κινδυνεύει να πέσει το σπίτι του και να τον πλακώσει!
Ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ, Ανδρέας Ανδρικόπουλος, είπε δε ότι κάθε χρόνο 1,5% από τον παλιό στόλο ελληνικών αυτοκινήτων αποσύρεται, ενώ 5-6% αποσύρεται κατά μέσο όρο στην Ευρώπη. Τώρα, αν αυτό ήταν επιχείρημα, μάλλον θα μας το πει ο ίδιος. Γιατί σαφώς δεν χρειάζονται ούτε μαθηματικά, ούτε οικονομικά, αλλά ΑΠΛΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ, για να ξέρεις ότι για να βγάλεις μέσο όρο 5-6% μπορείς να έχεις στο δείγμα σου τιμές από…0% έως 10+% ή 20+%, αναλόγως του πόσος είναι ο πληθυσμός του δείγματος (επεξήγηση για τις «ξανθιές» και των δύο φύλλων: πόσες χώρες μετράς) και πόσοι είναι οι outliers από κάθε μεριά (οι «παρατηρήσεις» ή χώρες που οι τιμές τους είναι μακριά –πάνω ή κάτω– και στα άκρα, σε σχέση με το υπόλοιπο cluster ή «ομάδα» των άλλων παρατηρήσεων-χωρών του δείγματος). Σαν να μην έφτανε αυτό, θα πρέπει να ληφθεί υπ’ όψη και το κατά κεφαλήν διαθέσιμο εισόδημα σε σχέση με τις τιμές των αυτοκινήτων στις χώρες αυτές και ανάλογα με το ποσοστό απόσυρσης, μπας και (λέμε τώρα…) όλα αυτά σχετίζονται μεταξύ τους!!!
Capisce, ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΣ και ΑΝΟΙΚΟΝΟΜΗΤΟΙ (και…ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΟΙ) ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ;
Ά, να, μπράβο…έτσι.
Το τι θα δούμε και θ’ ακούσουμε ακόμη μ’ αυτήν την ιστορία είναι…ανυπολόγιστο! Στο τέλος, φοβάμαι ότι, τα κεφάλια μας θα μοιάζουν με του Χατζη-κασι-δάκη και τα μάτια μας θα είναι πλέον…ανεπίδεκτα διορθωτικών φακών! Και να είχε και κανέναν υπουργό οικονομικών που να ‘ξερε κι οικονομικά…άντε να πάει στο διάολο: θα μπορούσε να τον συμβουλευτεί κιόλας! Αλλά ΟΥΤΕ κι αυτό του ‘κατσε, του έρμου: ο εν δυνάμει…συμβουλάτορας είναι σε…τρισαθλιότερη μοίρα!!!
Βρε τους κακομοίρηδες, όλους…
Εγώ προτείνω, για το καλό όλων μας (και το δικό τους, όσο κι αν αυτό...διαβάζεται περίεργο) ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΥΡΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ!!!
ΓΡΗΓΟΡΑ!!!
ΚΑΙ ΚΑΚΗΝ-ΚΑΚΩΣ, αν χρειαστεί…
21.6.08
Απόσυρση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.