12.11.07

Η απάντηση μου στην «Φωνή της Ροδόπης»

Σήμερα απέστειλα επιστολή με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο προς τον εκδότη της «ΦΩΝΗΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ» κύριο Γλερίδη, προσπαθώντας να βάλω μια τάξη στα γραφόμενα του περί ιστοσελίδας του Βαβατσικλή και εκβιαστικών και απειλητικών μηνυμάτων!!!
Η
PIAZZA del POPOLO, στην οποία έχω τιμή να είμαι υπεύθυνος, αποτελείται από 9 άτομα τα οποία εκφράζουν και γράφουν την γνώμη τους ελεύθερα και απερίσκεπτα.
Η επιστολή μου έχει ως εξής:

Αγαπητέ κύριε Γλερίδη.
Θα ήθελα να σας απαντήσω για το δημοσίευμα στην εφημερίδα σας (Αρ.Φύλλου 151/12-11-2007) με τίτλο «Συνεχίζεται ο κατήφορος της ΝΕΑΣ ΠΟΡΕΙΑΣ».
Μάλλον παρεξηγήσατε τις όποιες σκέψεις μου, τις οποίες έχω κάθε δικαίωμα και μάλιστα ενυπόγραφα να καταθέτω στο ιστολόγιο μου. Αν δεν ξέρετε τι είναι ιστολόγιο δεν φταίω εγώ. Κρίμα γιατί και εσείς την εφημερίδα σας την εκδίδεται ηλεκτρονικά, μέσω μιας συγκεκριμένης δωρεάν πλατφόρμας και θεωρητικά είστε και εσείς
blogger. Ένα ιστολόγιο (μπλογκ, blog ή weblog) είναι μια διαδικτυακή έκδοση που αποτελείται από περιοδικά άρθρα. Τα ιστολόγια ξεκίνησαν κυρίως από προγραμματιστές και άλλους φίλους της τεχνολογίας, σαν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ όπου ο καθένας παραθέτει σκόρπιες σκέψεις του.
Επομένως και εγώ, έχοντας την τύχη να είμαι ο administrator (διοικητής – υπεύθυνος) του συγκεκριμένου blog στου οποίου αναφέρεστε κατέθεσα και εγώ την γνώμη μου (το ξανατονίζω ενυπόγραφα) για το συγκεκριμένο γεγονός.
Έχετε πέσει όμως εσείς σ’ ένα δημοσιογραφικό ολίσθημα και δεν παρουσιάζετε τα γεγονότα έτσι όπως έχουνε συμβεί. Γράφετε στην εφημερίδα σας «…συγχρόνως με την κυκλοφορία του δελτίου τύπου, στην ηλεκτρονική σελίδα του Βαβατσικλή δημοσιεύτηκε νέο εκβιαστικό και ιδιαίτερα απειλητικό μήνυμα…».
Καταρχάς το ιστολόγιο PIAZZA del POPOLO δεν ανήκει, όσο και αν το επιθυμείτε στον Βαβατσικλή (αλήθεια σε ποιον απ’ όλους). Δεν μπορώ να καταλάβω από πού συμπεραίνετε κάτι τέτοιο. Από τις αναφορές μας στο πρόσωπο του ή από τις ίδιες ιδεολογικές και πολιτικές θέσεις που συμπίπτουν; Μ’ αυτό το συμπέρασμα μπορούμε να πω κι εγώ (σύμφωνα με το πρωτοσέλιδο της ΦΩΝΗΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ παραμονές των εθνικών εκλογών) ότι είστε εφημερίδα του Ευριπίδη Στυλιανίδη ή του Γιώργου Πεταλωτή.
Και το εξωφρενικότατο είναι ότι ένα απλό σχόλιο μου, ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΜΑΙ ΕΓΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ, έγινε από την φαντασία σας εκβιαστικό και απειλητικό.
Για να μπούνε τα πράγματα στην θέση τους, σας παρακαλώ όπως δημοσιεύσετε την επιστολή μου. Ταυτόχρονα ζητώ συγνώμη αν έθιξα κανέναν με το σχόλιο μου, αλλά αυτή είναι η γνώμη μου και ΟΧΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ. Ανήκω στον κλάδο των ελεύθερων επαγγελματιών και έχω μάθει, παρότι το μικρό της ηλικίας μου, εδώ και χρόνια να ζω και να βγάζω το ψωμί μου τίμια και μόνος μου. Ούτε ο Βαβατσικλής, ούτε κανείς άλλος δεν με ταΐζει.
Σας ευχαριστώ. Εγώ δεν θα επανέλθω.

Μιχάλης Κωνσταντίνου
mixakosta@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.