O πετρελαιαγωγός Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη δεν έχει ματαιωθεί, αλλά δεν γίνεται και καμία εργασία σχετική με το πρότζεκτ, δήλωσε πρόσφατα ο Νικολάι Τοκάρεφ, επικεφαλής της ρωσικής Transneft, της εταιρείας που ηγείται του μεικτού ρωσο-ελληνο-βουλγαρικού κονσόρτιουμ για το έργο.
Πρόκειται για την πρώτη δήλωση από τότε που το έργο πρακτικά «πάγωσε» με πρωτοβουλία της βουλγαρικής πλευράς. «Δεν μπορούμε να πούμε ότι το έχουμε αναστείλει. Ορισμένα πράγματα γίνονται αλλά με βραδύτερους ρυθμούς», δήλωσε ο Νικολάι Τοκάρεφ στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Ria Novosti.
O επικεφαλής της Transneft είπε, επίσης, ότι η Βουλγαρία δεν έχει ακόμα αποπληρώσει τα χρέη που προκύπτουν από τη μέχρι σήμερα συμμετοχή της στο πρότζεκτ και πρόσθεσε ότι πριν από έναν μήνα συνεδρίασε η διοικούσα επιτροπή του κονσόρτιουμ και οι εταίροι συμφώνησαν ότι η Βουλγαρία πρέπει να καλύψει τις δαπάνες που της αναλογούν.
O Βούλγαρος πρωθυπουργός έχει επανειλημμένως δηλώσει ότι η Βουλγαρία προτίθεται να εγκαταλείψει το πρότζεκτ λόγω των περιβαλλοντικών κινδύνων και του ανεπαρκούς οικονομικού οφέλους. Χωρίς τη συμμετοχή της Βουλγαρίας δεν μπορεί να γίνει ο 300 χλμ. αγωγός, που σχεδιάστηκε για τη μεταφορά πετρελαίου από τη Μαύρη Θάλασσα στη Μεσόγειο με παράκαμψη των Στενών του Βοσπόρου.
Πρόκειται για την πρώτη δήλωση από τότε που το έργο πρακτικά «πάγωσε» με πρωτοβουλία της βουλγαρικής πλευράς. «Δεν μπορούμε να πούμε ότι το έχουμε αναστείλει. Ορισμένα πράγματα γίνονται αλλά με βραδύτερους ρυθμούς», δήλωσε ο Νικολάι Τοκάρεφ στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Ria Novosti.
O επικεφαλής της Transneft είπε, επίσης, ότι η Βουλγαρία δεν έχει ακόμα αποπληρώσει τα χρέη που προκύπτουν από τη μέχρι σήμερα συμμετοχή της στο πρότζεκτ και πρόσθεσε ότι πριν από έναν μήνα συνεδρίασε η διοικούσα επιτροπή του κονσόρτιουμ και οι εταίροι συμφώνησαν ότι η Βουλγαρία πρέπει να καλύψει τις δαπάνες που της αναλογούν.
O Βούλγαρος πρωθυπουργός έχει επανειλημμένως δηλώσει ότι η Βουλγαρία προτίθεται να εγκαταλείψει το πρότζεκτ λόγω των περιβαλλοντικών κινδύνων και του ανεπαρκούς οικονομικού οφέλους. Χωρίς τη συμμετοχή της Βουλγαρίας δεν μπορεί να γίνει ο 300 χλμ. αγωγός, που σχεδιάστηκε για τη μεταφορά πετρελαίου από τη Μαύρη Θάλασσα στη Μεσόγειο με παράκαμψη των Στενών του Βοσπόρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.