12.1.12

Παρέμβαση Χατζηοσμάν για επιστροφή χρημάτων στους παραγωγούς της Ροδόπης

Σε συνέχεια προγενέστερης ερώτησης που κατέθεσε σχετικά με την παρακράτηση ποσού από τους παραγωγούς της Ροδόπης για την ενεργοποίηση των δικαιωμάτων ενιαίας ενίσχυσης έτους 2011, ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ροδόπης, Αχμέτ Χατζηοσμάν, επανήλθε με νέα ερώτηση προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστα Σκανδαλίδη, με την οποία ζητάει την παρέμβασή του για την επιστροφή των χρημάτων στους παραγωγούς της Ροδόπης και την διευκόλυνση τα διαδικασίας.
Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης.
«ΕΡΩΤΗΣΗ:
Αρ. πρωτ.: 4361/12.01.2012

ΠΡΟΣ: Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
ΘΕΜΑ: Επιστροφή χρημάτων υποβολής ΟΣΔΕ 2011 στους παραγωγούς της Ροδόπης

Σε ερώτηση που κατέθεσα (αρ. πρωτ. 2383/07.12.2011) σχετικά με την παρακράτηση ποσού για την ενεργοποίηση των δικαιωμάτων έτους 2011 έλαβα την απάντησή σας κύριε Υπουργέ στην οποία αναφέρετε, μεταξύ άλλων, «Θεωρείται αυτονόητο ότι στις περιπτώσεις που ορισμένες Οργανώσεις Παραγωγών (ΕΑΣ) παρακράτησαν, μαζί με άλλες οφειλές για υποχρεώσεις των δικαιούχων προς αυτές, ποσά που σχετίζονται με οποιοδήποτε τρόπο με την ενεργοποίηση των δικαιωμάτων έτους 2011, πρέπει να τα επιστρέψουν άμεσα διότι γι’ αυτή την υπηρεσία λαμβάνουν αμοιβή από το ελληνικό δημόσιο με βάση τη σύμβαση που έχουν υπογράψει.
Διαφορετικά, οι αγρότες έχουν δικαίωμα να διεκδικήσουν την επιστροφή τους.» Η απάντησή σας δικαιώνει χιλιάδες παραγωγούς της Ροδόπης οι οποίοι εξαναγκάστηκαν σε πληρωμή για την υποβολή του ΟΣΔΕ 2011.
Ωστόσο, παραμένει μέχρι και σήμερα θολό το τοπίο ως προς την διαδικασία επιστροφής των χρημάτων στους δικαιούχους παραγωγούς. Σε αυτό το δίκαιο και λογικό αίτημα των παραγωγών της Ροδόπης η παρέμβαση της ηγεσίας του Υπουργείου είναι καταλυτική.
Για όλους τους παραπάνω λόγους
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
1. Με ποιόν τρόπο μπορούν να διεκδικήσουν οι παραγωγοί της Ροδόπης την επιστροφή των χρημάτων που παρακρατήθηκαν για την ενεργοποίηση των δικαιωμάτων του έτους 2011;
2. Θα παρέμβει η ηγεσία του Υπουργείου για την ταχύτερη διεκπεραίωση και την επίβλεψη της διαδικασίας;

Ο ερωτών βουλευτής,
Aχμέτ ΧΑΤΖΗΟΣΜΑΝ»

15 σχόλια:

  1. Κυρα Λεμονιά13/1/12 09:24

    Ο Δήμος Κομοτηναίων θα πάρει επιτέλους κάποια πρωτοβουλία?
    Τόσα είναι τα προβλήματα της κοινωνίας απο την εφαρμογή όλων αυτών των μέτρων που λάμβάνονται σχεδόν καθημερινά απο την κυβέρνηση και πρός όλες σχεδόν τις κοινωνικές τάξεις.
    Μιά ανακοίνωση βρε παιδιά.
    Κάτι τέλος πάντων που να δείχνει την συμπαράσταση σας απέναντι σ΄όλους τούς συμπολίτες και συνδημότες σας.
    Θα δώστε τέλος στην απραξία γενικώς την οποία έχετε περιέλθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος13/1/12 10:39

    Λεμονια αδικη,οχι και απραξια.Μοιρασαν κασερια,κ΄λ.π και παιρνουν καθε μηνα τον μισθο τους.Αυτο θα πει προσφορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γ. ΠΕΤΡΙΔΗΣ16/1/12 10:38

    ΑΝ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΡΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΠΡΑΞΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ "ΑΣΗΜΑΝΤΑ" ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ, ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΣΕΛΜΑΝ, ΕΝΚΛΩ, ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΑΝ ΚΟΥΓΙΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος16/1/12 12:13

    Γιώργο Πετρίδη σωστός. Αλλά λίγο σου ξέφυγε η λέξη 'χαράτσι'. 'Ειδικό τέλος ακινήτων' είναι, μια αναγκαία φορολόγηση για να πληρωθούν οι μισθοί των υπαλλήλων σου. Και το πληρώνουν όχι οι φτωχοί αλλά αυτοί που έχουν ακίνητη περιουσία να μην το ξεχνάμε. Σωστή η πολιτική σου και άλλων δημάρχων αλλά και οι λέξεις έχουν τη σημασία τους. Δεν είναι τυχαία η λέξη 'χαράτσι' του ΠΑπαδάκη, Αυτιά και των εκκολαπτόμενων μιμητών τους που τους πλαισιώνουν κάθε πρωί για να τσιρίζουν αντιπασοκικά.

    Χαράτσι είναι άδικος φόρος επί δικαίων και αδίκων. Στην Ελλάδα του όλοι μαζί τα φάγαμε (μεγάλη αλήθεια....) υφίστανται κάποια αδικία όποιοι έχουν ακίνητη περιουσία την οποίο υποχρεωτικά φορολογεί η κοινωνία, το κράτος, η κυβέρνηση σε μια τόσο δραματική στιγμή; Και δεν πληρώνει κάθε γιαγιούλια ή ανήμπορος καμιά περιουσία. Μέχρι να σωθούμε (2-3 χρόνια δηλαδή) πληρώνει για σπίτι 20ετίας 70 τμ περίπου 200 ευρώ το χρόνο. 600 ευρώ στα τρία χρόνια. Και η λύση είναι απλή, όποιος ΔΕΗτζής απέχει από το κόψιμο του ρέυματος να μην πληρώνεται μισθό. Απλά πράγματα.

    Αυτό δε σημαίνει ότι υπάρχουν κοινωνικά δράματα. Αλλά τι σημαίνει αυτό. Κάποιος που αντιμετωπίζει κοινωνικό δράμα δικαιούται να επιλέγει τι ακριβώς να πληρώνει και τι όχι; Τότε γιατί δεν λέει "δεν πληρώνω ΙΚΑ και πληρώνω τέλος ακινήτων". Μήπως γιατί επιτέλους σε αυτή τη χώρα για πρώτη φορά έχει συνέπειες η παράνομη συμπεριφορά; Για πρώτη φορά αλλάζει το σκηνικό και κάθε τι που αποφασίζουμε να κάνουμε μας κοστίζει;

    Υπάρχει βέβαια και αντίλογος. Είσαι ανάλγητος ρε φίλε, εσένα αν σου τύχαινε θα βλέπαμε, ο Νιάρχος γιατί καλοπερνάει κτλ. Ε τώρα δεν θα απαντήσω σε αυτό. Απαντιέται; Αν κάποιος πεινάει μπορείς να συζητήσεις μαζί του; Πάει στο Δήμαρχο και ζητιανεύει, ψηφίζει Τσίπρα ή Σαμαρά, δηλώνει εξαγιοποιημένος αγανακτισμένος (αφού πεινάει ο ίδιος και τα παιδιά του, τι άλλο του μένει;), βρίζει το ΠΑΣΟΚ, ε, ωραία περνάμε. Και χαντακώνει και όλη την υπόλοιπη κοινωνία που προς το παρόν ΔΕΝ πεινάει. Ε ας περιμένουμε τις αποζημιώσειες των Γερμανών, τα πετρέλαια και το Σαμαρά να κάνει αντιαμερικανική, αντιεβραϊκή και αντιτουρκική επανάσταση να φάει ο κοσμάκης κρέας και ψωμί.

    Έτσι είναι οι δημοκρατίες. Που και πού όλοι είναι καλά. Κάποια στιγμή μερίδα μεγάλη δεν είναι. Και αρχίζει να ανεβαίνει ο ριζοσπαστισμός. Το ερώτημα είναι απλό. το 40% - 60% που αντέχει ακόμα, θα επιτρέψει στο λαϊκισμό να επικρατήσει; Ή θα ξεφύγει από τη φυλακή του "με κορόιδεψε το ΠΑΣΟΚ - οι άλλοι θα με σώσουν" και θα στηρίξει΄κάθε τι υγιές που έχει προοπτική σε λίγα χρόνια να ξανασηκώσει σε άλλη οικονομική και παραγωγική βάση τον τόπο και μέχρι τότε τι να κάνουμε, θα πορευόμαστε με συσσίτια;

    Πολλά είπα δήμαρχε, άδικη η κριτική εναντίον σου αλλά βάλε και κανέναν φυλακή. Έτσι να δουν οι ντόπιοι ποιοι από τους δεξιούς μας ζημίωσαν και ωφελήθηκαν, και ποιοι από τους ΠΑΣΟΚους ζημίωσαν με δικό τους όφελος. Δεν είναι όλοι ίδιοι. Καλά για τα λοιπά αποκόμματα δε μιλάω. Το ότι δεν άσκησαν εξουσία ποτέ δεν είναι ούτε τυχαίο ούτε τα κάνει άσπιλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος16/1/12 12:48

    Δήμαρχε, οι άκανθοι της λεμονιάς δεν σας αγγίζουν…….
    “Σου δε Ποιούντος Ελεημοσύνην, μη Γνώτω η Αριστερά σου τι ποιεί η Δεξιά σου”

    Δήμαρχε με προκαλεί βάναυσα ο τρόπος που παραμονές των εκλογών εξελίχθηκε η ιστορία του κοινωνικού παντοπωλείου. Όπως επικοινωνιακά διαχειρίσθηκε ο κ. Κοτσάκης και ο κ. Στυλιανίδης την ανθρώπινη δυστυχία και την ανάγκη για επιβίωση, το σύστημα της τοπικής εξουσίας.
    Με σοκάρει που αυτοί που χρόνια κυβερνούσαν το τόπο και είχαν την ευθύνη λειτουργίας των κοινωνικών δομών του, ξαφνικά ανακάλυψαν τη δυστυχία που υπάρχει και εδώ.
    Και σκύλευσαν επενδύοντας πολιτικά πάνω και σε αυτήν. Όπως έκαναν προεκλογικά, μοιράζοντας κάθε φορά ως ελεημοσύνη τις σακούλες με τα λίγα τρόφιμα. Για α εξαγοράσουν μέσα από την ανθρώπινη δυστυχία και αδυναμία στοιχειώδους επιβίωσης, τους ψήφους της επανεκλογής τους και να επιβεβαιώνουν πως η φιλανθρωπία τους είναι μια εξουσιαστική στάση.

    Εγώ δεν Πιστεύω στη Φιλανθρωπία ούτε την Ελεημοσύνη. Πιστεύω μόνο στην Αλληλεγγύη.

    Η φιλανθρωπία είναι κάθετη και έτσι είναι ταπεινωτική. Πηγαίνει από την κορυφή στο κατώτατο σημείο. Δεν αμφισβητεί τίποτα και συνήθως προέρχεται από αυτούς που δημιουργούν ή συντηρούν μια κοινωνική κατάσταση φτώχειας, χρησιμοποιώντας την για να απαλύνουν ευθύνες και να εξασφαλίζουν την κοινωνική ανοχή στα πεπραγμένα τους.

    Ενώ η αλληλεγγύη είναι οριζόντια. Σέβεται τον άλλο και μαθαίνει από τον άλλο.

    Εσείς κ. Δήμαρχε, στηρίζεται τους ανθρώπους και την αντίστασή τους στην κοινωνική αδικία.
    Αποτελείται κ. Δήμαρχε την έμπρακτη κοινωνική συμπεριφορά των ανθρώπων που έχουν μια άλλη κουλτούρα, πιστεύουν στην άδολη προσφορά, στη συμπαράσταση, την κοινωνική συνείδηση και έχουν αληθινή ευαισθησία. Είναι το ηθικό καθήκον που έχουν τα μέλη μιας κοινωνίας να αλληλοϋποστηρίζονται και να αλληλοβοηθούνται.
    Κύριε Δήμαρχε διδάσκεται. να βοηθάς όποιον έχει προβλήματα συνδράμοντας τον να βρει δουλειά για να ζήσει μια έντιμη ζωή για να μην πέσει στη σκληρή μοίρα της ζητιανιάς. Να προλαβαίνεις αποτρέποντας τη φτώχεια. Αλληλεγγύη σημαίνει αλληλοβοήθεια. Σημαίνει ότι η κοινωνία αυτοοργανώνεται και βοηθά ο ένας τον άλλον.

    Το μέτρο πράξης και απραξίας δεν είναι η εικονική πραγματικότητα με τις άκαρπες ανακοινώσεις και των ατελέσφορων συσκέψεων που ζούμε εδώ και δυο μήνες……
    Ο νοών νοείτω ….. για ποιους χτυπάει η καμπάνα…..
    Οι άκανθοι της λεμονιάς δεν σας αγγίζουν κ. Δήμαρχε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/1/12 12:54

    Κυριε Δημαρχε τα επιδοματα των αναπηρων του Δεκεμβριου,ενω ηρθαν οι επιταγες δεν εχουν πληρωθει.Θα μας απαντησετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος16/1/12 13:04

    Η κρίση που διανύουμε, ως εποχή και ως κοινωνία, δεν είναι μόνο οικονομική ή πολιτική. Είναι και πολιτιστική. Και ένα από τα χαρακτηριστικά της είναι η ύπαρξη και η διάχυση ενός κλίματος ηττοπάθειας, μοιρολατρίας και παραίτησης... Ενός κλίματος που διαποτίζει την περιρρέουσα ατμόσφαιρα και (κακά τα ψέμματα) μας επηρεάζει, λίγο-πολύ, όλους.

    Είναι τ' ανθρώπου η ζωή
    σαν καρπερό περβόλι...
    Λούλουδα όμως δεν ανθούν
    αν πρώτα δεν ξεριζωθούν
    ακάνθοι και τριβόλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος16/1/12 13:28

    Τελευτεοι δυο ανωνυμοι και ασχετοι ειστε και κακοβουλοι.Δεν εχετε ιδεα ουτε απ τα εποιδοματα ουτε απ το τι γινεται στην κοινωνηκη υπηρεσια και στην προνοια!Δεν πειραζει απλωσ μπερδευετε την βουρτσα με την οδοντοβουρτσα..και οι δυο βουρτσες ειναι.Ανεξοδη κριτηκη και τζαμπα φιλοσοφια.Μην κουραζεστε αλλο σας ξερουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος16/1/12 18:23

    Ο τελευταιος Ανωνυμος 16-2012-03 28,γνωριζει τοσο καλη ορθογραφια, οσο εγω να οδηγω παιτονι.Μονιμοι,ειδικοι στην σπεκουλα,οσφυοκαμπτες κοιλιοδουλοι και βολεμενοι.Ηρθε η ωρα που τα ποντικια θα βγουν στην φορα.Δημαρχε τετοιους ανθρωπους διωξτους απο διπλα σου,και εαν δεν φευγουν,πρεπει να τους απομονωσεις. Αμεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος16/1/12 22:03

    gia paintoni kalos eisai.kala ta les-odhgas k gaidoyri xerw.soy paei.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος17/1/12 09:49

    Εισαι και πονηρος.Την μια γραφεις Ελληνικα,και την αλλη Λατινικα...Οσο για τα γαιδουρια θελει διπλωμα οδηγησης απο το υπουργειο Μεταφορω.Θα βαλω μεσον... εσενα να μου το δωσεις.Ξερεις απ αυτα.Παλια μου τεχνη κοσκινο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος17/1/12 16:36

    Εσύ ο άσχετος κύριε Αντιδήμαρχε, (Ανώνυμος 3:28) ξέρεις εσύ, θα πείς άσχετους ανθρώπους που δεν έχουν να περάσουν την εβδομάδα τους με τα λίγα χρήματα, τα οποία τους τα έχουν ξαφρίσει τα δύο μεγάλα κόμματα και στο ένα ανήκεις και εσύ. Καλά θα κάνεις να καθήσεις να εργαστείς και άσε τις καθημερινές ασχολίες σου με τα διάφορα μπλοκς και τις μπούρδες απαντήσεις σου. Την άλλη φορά δεν σε βλέπω καλά. Σκέψου και πράξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος17/1/12 21:12

    Βρε παιδια με μπερδεψατε τον αμοιρο.Μια λετε για διπλωματα πηγε αλλου το μυαλο μου εσυ τελευταιε ανωνυμε 06.36 λες αλλα αλλου παει το μυαλο μου!Αλλα ο ενας δεν ειναι τωρα ο αλλος αν εννοεις αυτον που φανταζομαι εχει κονομησει τοσα πολλα??Και φταιει και για τους αλλους??Κατι δεν παει καλα εδω μεσα.Με πολλες μπουρδες σαν δεν ασχολουμαστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος17/1/12 23:23

    Οι τενεκεδες βολεμενοι και κωλοτουμπες μιλανε..χαχαχα.Αγια οικογενεια αντε ρε λαμογια απειλειτε και απο πανω ανθρωπους που τιμα συνεχεια ο λαος της κομοτηνης.Δερνατε ολο τον κοσμο ψευτονταηδες δηλαδη του κω...λου.Σας κανουμε και τη χαρη κ γραφουμε μεγαλοι πολιτικοι αναλυτες.Σας ακουει κανεις?Ασχοληθειτε με τα χαλια σας 06.36 οικογενειακε ανωνυμε του κω,,,τσοβολου!Η μανταμ λεμονα τι κανει?Ενας κομοτηναιος απο Σαλονικα.Υπαρχει ανωνυμη εταιρεια υδρευσης στη Σαλονικα?ξερει κανεις?Ειμαι απ αυτους που δεν εχω να περασω τη βδομαδα...................................................................................ΝΤΡΟΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος18/1/12 14:29

    Δεν βάζεις μαυλό ρε ανώνυμε βολεμένε, άνθρωπε που εσύ δεν δούλεψες ποτέ στην ζωή σου, και έχεις το θράσος να μιλάς για άγιες οικογένειες που αυτές σε ανέδειξαν και σε έκαναν αυτό που είσαι. Ούστ από εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.