Σημαντικά γεγονότα στις υποδομές
συντελέστηκαν σε όλη την Ελλάδα. Κάποια από αυτά είναι δίπλα σας και δεν τα
έχετε παρατηρήσει. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα γεγονότα στην
Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης για το 2011:
Στον κάθετο της Εγνατίας Οδού
Αρδάνιο – Ορμένιο είχαμε την δημοπράτηση του τμήματος Αρδάνιο – Μάνδρα που ήδη
κατασκευάζεται από την εταιρεία ΙΟΝΙΟΣ. Στο τμήμα Μάνδρα – Ψαθάδες έκπτωτη
κρίθηκε η ανάδοχος εταιρεία που έσερνε το έργο για χρόνια και δίδεται στον
επόμενο μειοδότη. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε ενάμιση χρόνο ενώ το
2014 αναμένεται η πλήρης απόδοση του κάθετου άξονα στην κυκλοφορία.
Στον κύριο άξονα της Εγνατίας
Οδού, άνοιξαν τα διόδια στον Ίασμο Κομοτηνής ενώ δόθηκαν οι προσφορές για την
ανάπτυξη Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών στην Καρβάλη.
Εξελίξεις φαίνεται ότι έχουμε και
στον Ε61 που ενώνει την Καβάλα με την Δράμα και τις Σέρρες καθώς βρίσκεται υπό
μελέτη και πλέον από το 2012 ίσως δούμε να δημοπρατείται το πρώτο τμήμα του
οδικού άξονα.
Στον κάθετο άξονα Κομοτηνή –
Σύνορα τα πράγματα δεν φαίνεται να είναι και τόσο ρόδινα καθώς η πρόοδος του
έργου είναι αργή. Αν τελικά δεν γίνει κάτι σημαντικό αναμένεται το βόρειο τμήμα
του έργου να παραδοθεί το επόμενο διάστημα και το νότιο τμήμα του μετά από ένα
έτος.
Στη Δράμα ξεκίνησε το έργο της
αντικατάστασης του δικτύου ύδρευσης της πόλης. Υπό κατασκευή είναι και 4
σχολεία σε όλο το Νομό. Υπό υλοποίηση βρίσκονται μικρά και μεσαία έργα στο Δήμο
Δράμας.
Σε μελέτη βρίσκεται η σύνδεση των
λιμένων Καβάλας και Αλεξανδρούπολης με το δίκτυο του ΟΣΕ. Στον Έβρο υπεγράφη η
σύμβαση για τη λειτουργία του νέου λατομείου ζεόλιθου στην Ορεστιάδα.
Όλη τη χρονιά συζητήθηκε η
κατασκευή του φράχτη στα σύνορα με την Τουρκία που τελικά υλοποιείται μέσω του
ΠΔΕ. 3 φορές έχει απορρίψει η Περιφέρεια την ΜΠΕ της επένδυσης στο Πέραμα.
Σε ναυάγιο κατέληξε ο
διαφημισμένος αγωγός Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη και πλέον η συνέχεια είναι
μάλλον αδιέξοδη.
Στην Καβάλα δημοπρατήθηκε και
υπογράφηκε η σύμβαση για την επέκταση του προσήνεμου μώλου του λιμανιού.
Στάσιμη έμεινε η πρόταση για την επένδυση 400 εκ. ευρώ που αφορά την
αποθήκευση φυσικού αερίου στην περιοχή του λιμανιού.
Δημοπρατήθηκε έργο αποχέτευσης
που καλύπτει Χρυσοχώρι, Γραβούνα, Ερατεινό και η ολοκλήρωση του αρδευτικού
δικτύου στο Νέστο.
Στη Σαμοθράκη δημοπρατήθηκε ο
βιολογικός στην Καμαριώτισσα. Στην Ξάνθη δημοπρατήθηκε το έργο του οδικού
τμήματος Θαλασσιά – Άβατο και υπογράφηκε σύμβαση για έργο νέου κτιριακού
συγκροτήματος στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο.
Διεξήχθη διεθνής διαγωνισμός για
τα γεωθερμικά πεδία σε Έβρο και Σαμοθράκη με επιτυχία.
Στη Ροδόπη έχουμε συνεργασία
ΔΕΗ-Sinovel για φωτοβολταϊκό πάρκο. Το έργο για το Φράγμα Ιασίου πήρε παράταση
για ένα έτος και θα ολοκληρωθεί το 2013.
Aν η λειτουργια των διοδιων αποτελει ενα απο τα συμαντικοτερα εργα στη περιφερεια ΑΜΑΘ, και μαλιστα δευτερο στη σειρα καταταξης των εργων ,του παραπανω πινακα, μαλλον τοτε δεν εχω καταλαβει την μεγαλη σπουδαιοτητα του συγκεκριμενου εργου.Παντως και διπλα μας ειναι και το παρατηρησαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Δάφνης Γιώργος ... Σημαντικά γεγονότα στις υποδομές της Περιφέρεια μας και όχι έργα!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Σημαντικά γεγονότα στις υποδομές της Περιφέρεια μας" δηλαδή βρισκόμαστε στο σημείο απο το οποίο ξεκινήσαμε το ταξίδι της απο-ανάπτυξης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔόθηκε η ρεαλιστική εικόνα των λόγων και των μη τελειωμένων υποδομών εδώ και χρόνια στο σχόλιο.
Το μέλλον είναι δικό μας, το 2012 χειρότερο απο το 2011.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και με δουλειά.
Η Περοφέρεια τι σχέση έχει με αυτά τα έργα ;
ΑπάντησηΔιαγραφή