Ο δήμαρχος Κομοτηνής Γιώργος Πετρίδης, απάντησε με μορφή σχολίου στο ιστολόγιο μας, στις καταγγελίες «αγανακτισμένων» πολιτών για το κατέβασμα πανώ από τον χώρο διαμαρτυρίας τους και το κλείσιμο του κουτιού παροχής ρεύματος για την μικροφωνική τους εγκατάσταση από συνεργεία του Δήμου Κομοτηνής.
Η απάντηση του δημάρχου Κομοτηνής Γιώργου Πετρίδη είναι η εξής:
«Το ζήτημα που προέκυψε χθες το μεσημέρι, λύθηκε μέσα σε μία ώρα. Οι αρμόδιες υπηρεσίες επενέβησαν προκειμένου να τηρηθούν στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας. Με παρέμβασή μου, το πανώ επανατοποθετήθηκε και η παροχή ρεύματος ασφαλίστηκε και δόθηκε κλειδί στους οργανωτές των εκδηλώσεων προκειμένου να χρησιμοποιούν το δίκτυο της ΔΕΗ με ασφάλεια.
Σαβ δήμαρχος, εύχομαι στους δημότες μας που αποφάσισαν να διαδηλώσουν με αυτό τον τρόπο τις πολιτικές, ιδεολογικές και αξιακές τους ανησυχίες με αυτόν τον τρόπο, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
Οπότε θεωρώ ότι κακώς δόθηκε τόση έκταση σε ένα περιστατικό, που είχε ως στόχο την ασφάλεια και μόνο των συμπολιτών μας.
Γιώργος Πετρίδης
Δήμαρχος Κομοτηνής»
Η απάντηση του δημάρχου Κομοτηνής Γιώργου Πετρίδη είναι η εξής:
«Το ζήτημα που προέκυψε χθες το μεσημέρι, λύθηκε μέσα σε μία ώρα. Οι αρμόδιες υπηρεσίες επενέβησαν προκειμένου να τηρηθούν στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας. Με παρέμβασή μου, το πανώ επανατοποθετήθηκε και η παροχή ρεύματος ασφαλίστηκε και δόθηκε κλειδί στους οργανωτές των εκδηλώσεων προκειμένου να χρησιμοποιούν το δίκτυο της ΔΕΗ με ασφάλεια.
Σαβ δήμαρχος, εύχομαι στους δημότες μας που αποφάσισαν να διαδηλώσουν με αυτό τον τρόπο τις πολιτικές, ιδεολογικές και αξιακές τους ανησυχίες με αυτόν τον τρόπο, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
Οπότε θεωρώ ότι κακώς δόθηκε τόση έκταση σε ένα περιστατικό, που είχε ως στόχο την ασφάλεια και μόνο των συμπολιτών μας.
Γιώργος Πετρίδης
Δήμαρχος Κομοτηνής»
Ο Δήμαρχος έχει δίκιο. Εγώ προσωπικά επικοινώνησα μαζί του και διαπίστωσα πως όντως δεν γνώριζε το θέμα. Φρόντισε λοιπόν άμεσα για την επανατοποθέτηση του πανό και για την ασφαλή παροχή του ρεύματος. Πήγε μάλιστα ο ίδιος στην πλατεία και παρέδωσε το κλειδί της παροχής στον Δημήτρη Γιακουμή. Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑΝΑΣΗΣ ΓΚΑΪΦΥΛΛΙΑΣ.
Ο Δήμαρχος έχει δίκιο. Εγώ προσωπικά επικοινώνησα μαζί του και διαπίστωσα πως δεν γνώριζε το θέμα. Φρόντισε λοιπόν άμεσα για την επανατοποθέτηση του πανό και για την παροχή ρεύματος για τις καθημερινές ανάγκες των "αγανακτισμένων" πολιτών. Πήγε μάλιστα ο ίδιος στην πλατεία και παρέδοσε το κλειδί στον Δημήτρη Γιακουμή. Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑΝΑΣΗΣ ΓΚΑΪΦΥΛΛΙΑΣ.
H γνωστή εταιρεία Χούτος Catering που διαθέτει πέντε υπερσύγχρονα εργαστήρια παρασκευής τροφίμων ,δυο στη Θεσσαλονίκη ένα στον Βόλο ένα στην Αλεξανδρούπολη και ένα στην Κομοτηνή είναι μια από τις εταιρείες που ενδιαφέρονται να ενοικιάσουν το λεγόμενο Τουριστικό Περίπτερο της Νυμφαίας (σήμερα θυμίζει κεμπαπτσίδικο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα η εταιρεία Χούτος Catering απασχολεί 100 εξειδικευμένους εργαζόμενους, πιστεύω ότι θα προστεθούν και μερικοί ντόπιοι εργαζόμενοι για να κουνηθεί η βαλτωμένη ανεργία της Κομοτηνής.
Δήμαρχε σωστή η επιλογή σου της ενοικίασης του Τουριστικού Περιπτέρου, να αρχίσουν να ρέουν τα ευρώπουλα, να ξεχρεώσεις τα προηγούμενα άγονα χρόνια διαχείρισης, για να μην επιβαρυνθούν την κακοδιαχείριση και τα λάθη των προηγούμενων οι δημότες.
Τι μπορείτε να μας πείτε εσείς οι λοιπές πυγολαμπίδες (κωλοφωτιά) για την οργάνωση Σπίθα. Ουδεμία σχέση έχετε με το πνεύμα του Μίκη Θοδωράκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην Τρίτη το βράδυ στη συγκέντρωσή στην κεντρική πλατεία είδα την αποτρόπαια εικόνα της αγχόνης που στήθηκε. Είδα κάποιους τύπους περί την αγχόνη, να συμπεριφέρονται ως δικαστές και δήμιοι.
Άκουσα ένα παιδάκι να ρωτάει τους γονείς του, τι παιχνίδι είναι αυτό με το σχοινί κρεμασμένο, φυσικά απάντηση δεν υπήρξε ο μπόμπιρας.
Με το εκτελεστικό όργανο αφαίρεσης ανθρωπίνων ψυχών σε κοινή θέα μου θύμισε τον Μεσαίωνα του σκοταδισμού, μου θύμισε την εποχή του Αγιοταλλάχ Χομέϊνι, μου θύμισε την οπισθοδρόμηση που θέλει να επιβάλει ο νεοναζισμός.
Αγχόνη στην Ελλάδα έχει να εμφανισθεί από την εποχή των αρχιληστών Γιανκούλα και Τραμπάκουλα, αυτοί τουλάχιστο δίνανε και λίγο παραδάκι στη φτωχολογιά για να συγχωρεθούν οι ψυχές τους.
Η τελευταία εκτέλεση στην Ελλάδα είναι ξημερώματα Παρασκευής 25 Αυγούστου 1972. Μια ακόμα ζεστή, καλοκαιρινή μέρα αρχίζει. Ωστόσο, τον 27χρονο ηλεκτρολόγο Βασίλη Λυμπέρη αυτό ελάχιστα τον ενδιαφέρει. Στις 5.49’, ακριβώς, ακούει για τελευταία φορά έναν ζωντανό ήχο…..και αιωνία του η μνήμη, η χούντα τον εκτέλεσε.
Πρώτο μέλημα της μεταπολιτευτικής κυβέρνησης ήταν να καταργηθεί η θανατική ποινή. Έκτοτε ούτε λόγος για θανατική ποινή.
Αυτοί λοιπόν βλέπουν τον εαυτό τους στην ανακοίνωση στην οποία αναφέρουν μεταξύ άλλων διακοσμητικών επιθέτων: «Μαζική συγκέντρωση λοιπόν στην κεντρική πλατεία της Κομοτηνής, για να διατρανώσουμε την αντίδρασή μας απέναντι στους κουίσλινγκς, τους νενέκους και τους ανίκανους!»
…………………………………………………………………………………………
Και η πλάκα.
Ποιος πολίτης δεν δίνει δίκαιο στον κ. Δήμαρχο. Όταν βλέπει κανείς τέτοιες αποτρόπαιες εικόνες με αγχόνες καλώδια «πανώ σάβανα» που εξελίσσονται στην Πλατεία Ειρήνης τότε ο πρώτος πολίτης της πόλης είναι να μην πανικοβληθεί ?
Είναι να μην κινητοποιηθεί άρον-άρον ο δήμαρχος να ασφαλίσει την παροχή του ηλεκτρικού, σκεπτόμενος ότι ίσως κάποιος παλαβιάρης «συλλάβει» κανέναν διερχόμενο πολιτικό και τον υποβάλει στο βασανιστήριο της εκκένωσης ηλεκτρικής ενέργειας.
Όλα τα είδε, δεν είδε την αποτρόπαια εικόνα της αγχόνης η πυγολαμπίδα ή κωλοφωτιά.
Το τελευταίο βέβαια είναι…. πλάκα είναι γιατί πρέπει να σας πάρουμε στη πλάκα, δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά που διαδραματίζονται στην Πλατεία Ειρήνης από ανθρώπους που νομίζουν ότι είναι σοβαροί.
Άνευ ταυτότητας ,γιατί δεν γουστάρω τον ανασκολοπισμό κοινώς παλούκωμα.
Οι ξεφτίλες γελοιογράφος Στάθης, Καραίσκοι, Θεοδωράκης, Αντιφωνητές, και οι ... καθηγήτάδες Μπέης και Κασσιμάτης, όλοι από διαφορετική αφετηρία, επιδιώκουν ένα πράμα. Μπάχαλο. Δεν τους ενδιαφέρει να σωθεί η χώρα. Θέλουν άλλος δεαχμή, άλλος να μην πληρώνουμε, όλοι γλείφοντας λαϊκιστικά το λαό για να τον παρωθήσουν σε ακραίες ενέργειες. Για να ... αλλάξουν τα κακώς κείμενα οι φαιδροί. Και να ζήσουν μέσα στα προσωπικά τους συμπλέγματα την προσωπική επανάστασή τους που τους στέρησε το πολιτικό σύστημα. Το σαθρό πολιτικό σύστημα με την πλαστή ευημερία του κοίμιζε το λαό και τον εξαγόραζε΄. Πρόσφερε βέβαια ασφάλεια και γρήγορη σύγκλιση με επίπεδο ζωής, που αν δεν ερχόταν οι διεθνείς εξελίξεις ίσως και να ήταν βιώσιμο για πολλά χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι αυτοί λοιπόν που εμμέσως ή αμέσως αποκαλούσαν ή αποκαλούν τούς πολίτες πρόβατα, έρχονται τώρα να τον ... ξεσηκώσουν. Εναντίον της πεινας δήθεν. Από πίσω κρύβεται βέβαια το σύμπλεγμα τους γιατί έφυγε η ζωή μέσα από τα χέρια τους. Οι άτεκνοι Καραίσκοι τοπικά στήνουν κερεμάλες. Δεν κατανοούν (ας διαβάσουν λίγο γαλλική επανάσαταση οι ... μορφωμένοι Αντιφωνητές / Ροβεσπιέρος μήπως;) ότι μπορεί να είναι και οι πρώτοι που θα κρεμαστούν. Στον όχλο και τη μπούρδα 'πεινάμε, οτιδήποτε άλλο εκτός από μνημόνιο, θα μας σώσει ο Θεοδωράκης, ζήτω η πατρίδα' πολλοί χωρούν. Και έχουν κι αυτοί μπράτσα και κόσμο να τους ακούσει και να ξεσηκωθεί. Και αν εξαιτίας τους πεινάσουν τα παιδιά μας ή δεν απολαύσουν αυτά που δικαιούνται στην κρίσιμη και εξαιρετική αυτή στιγμή, τότε και η κρεμάλα πυο στήσναν είναι μια μέθοδος απόδοσης δικαιοσύνης. Και όχι μόνο η κρεμάλα. Το ότι είμαστε πολιτισμένοι και δε περνά από το μυαλό μας κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι δεν θα αμυνθούμε. Πολιτισμός και καλοί τρόποι δεν σημαίνει ότι ο καθένας μπορεί να βγάζει εμπρηστικά κόσμο για να ... επαναστατεί. Όταν έβλεπε το σήριαλ του Καραμανλή 'κλεινω τη Βουλή όποτε δε με συμφέρει' και αδιαφορούσε.
Τι ακριβώς πρεσβεύουν οι Σπιθες και όλα τα υπόλοιπά επαναστατικά σούργελα; Να γυρίσουμε στα σοβιέτ; Την αναρχία; Τι; Θεεμιτή οποιαδήποτε απάντηση αλλά να μας τηνπουν ξεκάθαρα. Γιατί εδώ και 1 χρόνο μνημονίου πέρα από το 'ΟΧΙ' δεν έχουν να πουν για το κοινωνικό μοντέλο πυο μαας χαντάκωσε κάτι καινούριο; Στάση πληρωμών; Δραχμή; Ούτε αυτό δε λένε και δεν το εξειδικεύουν. Γιατί ο εγωσιμός τους δεν αντιμετωπίζει τον κόσμο ως συμπολίτη αλλά ως εργαλείο προβολής των προσωπικών τους φιλοδοξιών. Ο Θεοδωράκης πάντως απάντησε: Να λύσουμε το γόρδιο δεσμό!!!! Φοβερός ο 90χρονος συνθέτης. Το ζόμπι του παρελθόντος μας ακόμα ψάχνει για επιβεβαίωση ο κομπλεξικός. Τον Καρατζαφέρη απο΄καλούν κωλοτούμπα όλοι αυτοί οι ανεύθυνοι και έχουν βιτρίνα ποιον; Τον διδάκτορα της κωλοτούμπας!!!!!!! Έναν πολιτικό της μεταπολίτευσης που να μην έγλειψε ο μέγας συνθέτης του συναισθήματος. Αλλά χωρίς ειρμό. Χωρίς καμία απολύτως αίσθηση ρεαλισμού.
Αλλά είπαμε: 'η κακιά κυβέρνηση', οι 'νενέκοι', οι 'κοουίσλινγκς', 'η κατοχή της χώρας' κτλ. πολύ ψωμί και πολλή ευημερία φέρνει η εκτόξευση τέτοιων χαρακτηρισμών. Πολύ παραγωγή εξασφαλίζει για τηνπατρίδα. Πολύ καλές προοπτικές έχει ως πρόταση οργάνωσης της κοινωνίας.
Να τους χαιρόμαστε. Τη στιγμή που βγαίνουν στο πρωινάδικο του υστερικού λαϊκιστή Αυτιά, του απολιθώματος γηραλέου ΠΑπαδάκη, των άλλων και καλά σοβαρών σχολιαστών της εμπορικής ενημέρωσης, καταλαβαίνουμε όλοι ποιοι είναι αυτοί της Σπιθας, οι Κασιμάτηδες κτλ υπέρ ποιου δουλέύουν εκτός του προσωπικού τους συμπλέγματος και ΄ποιο φιλοσαμαρικό ρόλο αναλαμβάνουν με ευχατίστηση εναντίον του 'βλάκα' και 'αμερικανού' Παπανδρέου που δεν ανέχονται να είναι πανηγυρικά πρωθυπουργός.
Όλη τη σαπίλα του ΠΑΣΟΚ την έφερναν αυτοί στην εξουσία αφού μόνο αυτό το κακό ΠΑΣΟκ αντιστάθηκε στην εξάρθρωση της πατρίδας από τη δεξιά αμέριμνη πελατειακή ντόλτσε βίτα. Όλοι αυτοί απόντες. Ποτέ δε βοήθησαν το υγιές κομμάτι του συστήματος να επιβληθεί στο σάπιο. Εκτός αν αυτό δεν τους ενδιαφέρει. Εκτός αν θέλουν ΠΑπαρήγα και ... αλλαγή συστήματος. Ωραία, αλλά γιατί δεν το λένε ευθέως και το κρύβουν;
Ως δημότης της Κομοτηνής νοιώθω προσβολή να δικαιώνει ο Θανάσης Γκαϊφύλιας και οι κωλοφωτιές της οργανώσεων «Σπίθα και Αντιφωνητής» το δήμαρχο Κομοτηνής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα κατακάθια της κοινωνίας (Καραϊσκος Δαπέργολας και λοιπές κωλοφωτιές με τραγουδοποιό των νεοναζιστικών κατορθωμάτων τους τον τραγουδοποιό Θανάση Γκαϊφύλια) που τα προστατεύει το πετραχήλι του Ιερατείου, έχουν γνώμη και λοιδορούν τη δημοκρατία, απειλούν τη δημοκρατία με τον απαγχονισμό της στην Πλατεία Ειρήνης της Κομοτηνής κ. Εισαγγελέα κ. Πρόεδρε του δικηγορικού συλλόγου κ. Μούχτση ο προϊστάμενός τους είσαι, κ. Διευθυντά της Αστυνομίας κ. Γραμματείς των κομμάτων και θεσμικοί της ΤΑ που μας τα πρήξατε με την ομοθυμία σας και την περιφερειακή συνείδηση που επικαλείσθε, ορίστε τα αποτελέσματα.
Στη Κομοτηνή αγχόνες στη Καρωτή μπουρλότα.
Ο κ. δήμαρχος έκανε το αυτονόητο στο παρά πέντε πρόκανε την προβοκατόρικη ομάδα να συνεχίσει το εγκληματικό έργο της. Αυτό μας έλειπε κ. Γκαϊφύλια ο Γιώργος Πετρίδης να γνώριζε το θέμα (τους προβοκάτορες). Αν γνώριζε το θέμα (τους προβοκάτορες) θα ήταν συνένοχος της τραμπούκικης πράξης των νεοναζιστών
δολιοφθορέων της δημοκρατίας και της ελευθερίας. Αν γνωρίζει το «θέμα» ο κ. δήμαρχος και δεν το δημοσιοποιεί…….τι να πω και τι να μην πω……μόνο θα πω. Λυπάμαι……Όσο δεν τους ξεφωνίζουμε θα εκκολάπτεται το αυγό του φιδιού κύριοι παράγοντες της πολιτικής και της κρατικής μηχανής. Όταν εκπαιδευτικοί συμπεριφέρονται κατ’ αυτό τον τρόπο, τότε τι περιμένουμε από τον ανημέρωτο πολίτη.
ΞΕΦΩΝΗΤΗΣ Άνευ ταυτότητας ,γιατί δεν γουστάρω τον ανασκολοπισμό κοινώς παλούκωμα.
Κύριε Γκαϊφύλια τραγούδησες το τραγούδι «Σε νοσταλγώ» που αναφέρεται στη Κομοτηνή σε στίχους του Λάκη Λαζόπουλου. Θανάση «έχεις αναγάγειτη μεταπολίτευση της νιότης σου σε χαμένη Εδέμ.
ΑπάντησηΔιαγραφή|||||||||||
Στο κενό των συµβόλων (Δημοσιεύεται μέρος του σχολίου)
Της Πόπης Διαµαντάκου , diaman@dolnet.gr
Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011
Η σάτιρα του Λαζόπουλου ταυτίζει έναν εκλεγµένο πρωθυπουργό µε τη λαϊκή ψήφο, µε το πρόσωπο του δικτάτορα της εξουσίας των τανκς. Όσο κι αν η σάτιρα έχει όλη την ελευθερία να προσφύγει σε σκληρές µεθόδους ερεθισµού του κοινού, απολαµβάνοντας για χάρη του την απόλυτη ασυλία από κάθε θεσµικό έλεγχο ως καρναβαλικό αποτύπωµα ενός δηµοκρατικού ολισθήµατος ή ακόµη και µιας δηµοκρατικής εκτροπής, ο πυρήνας της ύπαρξής της παραµένει η ίδια η δηµοκρατία.
Το θέµα δεν είναι αν έβαλε το πρόσωπο του Παπανδρέου στο πρόσωπο του δικτάτορα Παπαδόπουλου παίζοντας µε το µοντάζ, αλλά ότι τα παιχνίδια ενός τέτοιου µοντάζ αδικούν τις εποχές, επιβάλλοντάς τους συµβολισµούς ενός µικροαστικού φοβισµένου συντηρητισµού, που έχει αναγάγει τη µεταπολίτευση της νιότης του σε «χαµένη Εδέµ». Ξεχνάµε ίσως, ότι η άνοδος νεοφασιστικών κοµµάτων στην Ευρώπη βασίστηκε σε τέτοιου είδους παιχνίδια συµβολισµών, µε τον Λεπέν να λέει στους Γάλλους στις αρχές της δεκαετίας του ‘90, ότι η διακυβέρνηση της Αριστεράς «επέβαλε ένα κοµφορµιστικό καθεστώς αντάξιο του δόκτορα Γκέµπελς».
Με τους «Μήτσους» που κάποτε εξέφρασαν τα ήθη µιας κοινωνίας που αγωνιζόταν να βρει την ανάσα της µέσα στην καταναλωτική λαίλαπα, να βρίσκουν το ιδανικό µαυσωλείο τους σε ένα γκατζετάκι για αυτοκίνητα, προσφέροντας τη «φωνή»τους σε προδιαγεγραµµένες διαδροµές για οδηγούς που δυσκολεύονται στον προσανατολισµό, η τηλεόραση της εµπορικής εκμετάλλευσης αλλοτινών συµβόλων του λαϊκού συναισθήµατος, ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ.