Προς εξέταση στα αρμόδια υπουργεία Ελλάδας και Βουλγαρίας κατέθεσε η διαχειρίστρια εταιρεία του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, Trans-Balkan Pipeline BV, τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Η κατάθεση έγινε στις 30 Σεπτεμβρίου και 1 Οκτωβρίου στο υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής της Ελλάδας και το υπουργείο Οικολογίας και Υδάτινων Πόρων της Βουλγαρίας και η έκθεση αναφέρεται στις επιπτώσεις στο κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον κατά την περίοδο τόσο της κατασκευής, όσο και της εκμετάλλευσης του αγωγού.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η μελέτη ανταποκρίνεται πλήρως τόσο στις διεθνείς προδιαγραφές, όσο και στις εθνικές νομοθεσίες Ελλάδας και Βουλγαρίας και εκπονήθηκε με αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων αποτίμησης, λαμβάνοντας υπόψη την κοινή γνώμη και τις συστάσεις των επίσημων Αρχών, των μη κυβερνητικών οργανώσεων και κοινωνικών φορέων.
Η αποτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων έγινε από τις εταιρείες συμβούλους για την κατασκευή του αγωγού ILF Consulting Engineers και Environmental Resources Management (ERM). Όπως έχει ανακοινωθεί και παλαιότερα οι μέτοχοι της Trans-Balkan Pipeline B.V (TBP) σχεδιάζουν να συνεδριάσουν εντός του Οκτωβρίου στο Άμστερνταμ, ταυτόχρονα με τη συνεδρίαση της διοίκησης της εταιρείας.
Κατά το κρατικό ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων ΡΙΑ-Νόβοστι ο διαβαλκανικός αγωγός θα έχει χωρητικότητα 35 εκατ. τόνων πετρελαίου ετησίως, με δυνατότητα αύξησής της ως και τα 50 εκατ. τόνους και «όπως και το ανταγωνιστικό του σχέδιο Σαμψούντα - Τζεϊχάν» προορίζεται εξαρχής για την παράκαμψη των Στενών Βοσπόρου και Δαρδανελίων.
Υπενθυμίζεται ότι Ελλάδα, Ρωσία και Βουλγαρία υπέγραψαν το 2007 τη διακρατική συμφωνία για την κατασκευή του αγωγού μήκους περίπου 300 χιλιομέτρων. Για την υλοποίηση του σχεδίου στις 6 Φεβρουαρίου 2008 ίδρυσαν και καταχώρισαν την εταιρεία Trans-Balkan Pipeline BV, το 51 % της οποίας ανήκει στη Ρωσία, με την Ελλάδα και τη Βουλγαρία να μοιράζονται το 49 %.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η μελέτη ανταποκρίνεται πλήρως τόσο στις διεθνείς προδιαγραφές, όσο και στις εθνικές νομοθεσίες Ελλάδας και Βουλγαρίας και εκπονήθηκε με αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων αποτίμησης, λαμβάνοντας υπόψη την κοινή γνώμη και τις συστάσεις των επίσημων Αρχών, των μη κυβερνητικών οργανώσεων και κοινωνικών φορέων.
Η αποτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων έγινε από τις εταιρείες συμβούλους για την κατασκευή του αγωγού ILF Consulting Engineers και Environmental Resources Management (ERM). Όπως έχει ανακοινωθεί και παλαιότερα οι μέτοχοι της Trans-Balkan Pipeline B.V (TBP) σχεδιάζουν να συνεδριάσουν εντός του Οκτωβρίου στο Άμστερνταμ, ταυτόχρονα με τη συνεδρίαση της διοίκησης της εταιρείας.
Κατά το κρατικό ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων ΡΙΑ-Νόβοστι ο διαβαλκανικός αγωγός θα έχει χωρητικότητα 35 εκατ. τόνων πετρελαίου ετησίως, με δυνατότητα αύξησής της ως και τα 50 εκατ. τόνους και «όπως και το ανταγωνιστικό του σχέδιο Σαμψούντα - Τζεϊχάν» προορίζεται εξαρχής για την παράκαμψη των Στενών Βοσπόρου και Δαρδανελίων.
Υπενθυμίζεται ότι Ελλάδα, Ρωσία και Βουλγαρία υπέγραψαν το 2007 τη διακρατική συμφωνία για την κατασκευή του αγωγού μήκους περίπου 300 χιλιομέτρων. Για την υλοποίηση του σχεδίου στις 6 Φεβρουαρίου 2008 ίδρυσαν και καταχώρισαν την εταιρεία Trans-Balkan Pipeline BV, το 51 % της οποίας ανήκει στη Ρωσία, με την Ελλάδα και τη Βουλγαρία να μοιράζονται το 49 %.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.