17.9.10

Κάποιοι… Ζουγκλάκοι κάνανε το Ρέππα… ρόμπα!

Πραγματικά, αυτό αξίζει να το αντιγράψω (από τη zougla.gr):
«Το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα Κατά Των Διοδίων με χθεσινή ανακοίνωση του καταγγέλλει τον υπουργό Μεταφορών σχετικά με τη συνέντευξη του κ. Δημήτρη Ρέππα στις 14/09/2010 στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA.
Όπως αναφέρουν: “Ο Υπουργός Μεταφορών δε λέει την αλήθεια για τα διόδια. Στο κεντρικό δελτίο του τηλεοπτικού σταθμού Alpha, στις 14/09/2010, παρακολουθήσαμε τον Υπουργό Μεταφορών κ. Ρέππα, σχολιάζοντας ρεπορτάζ που είχε προηγηθεί σχετικά με το κίνημα “Δεν Πληρώνω Διόδια”, να δηλώνει:
“… Ας γνωρίζουμε ότι το πιο πιθανό είναι η εταιρεία να κρατά τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος τους και να προσφεύγει εναντίων του Δημοσίου μετά, από το οποίο θα ζητά την ανάλογη αποζημίωση. Τα διόδια που δεν πληρώνουν οι ιδιώτες θα τα πληρώσει το Δημόσιο με την μία ή με την άλλη μορφή κατά την απαίτηση των παραχωρησιούχων και αυτό είναι κάτι που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε και να μην το επιτρέψουμε “.
Θέλουμε να υπενθυμίσουμε στον Υπουργό ότι στο άρθρο 24 του Ν.3555/2007 με τον οποίο κατοχυρώνεται η παραχώρηση τμήματος της Ε.Ο. Αθήνας Θεσσαλονίκης στην εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ορίζεται ότι: “σε κάθε περίπτωση το Δημόσιο δεν φέρει την ευθύνη της βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω (σ.σ. κομίστρων). Ειδικότερα η δαπάνη της διαδικασίας βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω βαρύνει τον παραχωρησιούχο, ο οποίος δεν δικαιούται να απαιτήσει από το Δημόσιο οποιαδήποτε αποζημίωση για τις ανωτέρω αιτίες ούτε να απαιτήσει περαιτέρω ανάμιξη του Δημοσίου στα θέματα αυτά”.
Στο ίδιο δελτίο ειδήσεων ο κ. Υπουργός απαντώντας σε σχόλιο του δημοσιογράφου κ. Σρόιτερ που του υπενθύμιζε τις υποσχέσεις της σημερινής κυβέρνησης για μείωση των τιμών διοδίων είπε: “Θα μου επιτρέψετε να πω ότι τα διόδια αυτά, ως προς την πυκνότητα των θέσεων τους και ως προς το ύψος έχουν ψηφιστεί το 2007, από την προηγούμενη Κυβέρνηση, στο πλαίσιο, των συμβάσεων παραχώρησης που πήραν την μορφή νόμου..(…). όσον αφορά την επαναδιαπραγμάτευση, πράγματι, αυτή ήταν η σκέψη, αλλά οι οικονομικές εξελίξεις και το υψηλό επίπεδο των spread, δεν επιτρέπει στις τράπεζες που είναι οι χρηματοδότες για την κατασκευή αυτών των μεγάλων αυτοκινητόδρομων, να μπουν εύκολα σε μια διαπραγμάτευση, εκτός και αν καταλήξουμε σε συμφωνία, η οποία θα είναι πασιφανώς σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος”.
Θέλουμε και πάλι να υπενθυμίσουμε στον κ. Υπουργό ότι:
- με την από 01/07/2010 γνωστοποίηση-αίτηση 10 δημάρχων, κοινοταρχών, νομαρχιακών και κοινοτικών συμβούλων περιοχών της Β.Α. Αττικής, που κατατέθηκε ενώπιον του, ζητείται από τη Νέα Οδό Α.Ε. η επιστροφή εντόκως στο Δημόσιο 175.000.000 € και η επιβολή σε αυτήν προβλεπόμενων - συμβατικά - ποινικών ρητρών ύψους 24.000.000 € για τη: (i) μη τήρηση της πολεοδομικής νομοθεσίας, (ii) μη τήρηση περιβαλλοντικών όρων, και (iii) μη υλοποίηση πληθώρας εργασιών και κατασκευών, που έπρεπε να είχαν περατωθεί, βάσει συμβατικών υποχρεώσεων, το αργότερο μέχρι τον Αύγουστο 2009. Εντολή ελέγχου για τα παραπάνω έχει αποστείλει στο Υπ.Μετ., στις 16/07/2010, και ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης. Να λοιπόν πού θα μπορούσε το Δημόσιο όχι να “χρεωθεί” αλλά να “πιστωθεί” από τη Νέα Οδό Α.Ε. - και μάλιστα με τη στήριξη του νόμου - 199.000.000 €.
- επί της υπουργίας του συνέβη το θλιβερό δυστύχημα των Τεμπών στο τμήμα που κατασκευάζει η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. στο οποίο έχασε τη ζωή του ένας μηχανικός και για το οποίο δεν αποδόθηκαν ευθύνες παρότι είχε ως αποτέλεσμα να κοπεί η Ελλάδα στα δύο για 5 μήνες με τεράστιες οικονομικές συνέπειες και μάλιστα σε περίοδο κρίσης
- επί της υπουργίας του όχι μόνο δε μειώθηκαν αλλά και αυξήθηκαν οι σταθμοί είσπραξης διοδίων. Επίσης αυξήθηκαν 3 φορές τουλάχιστον τα κόμιστρα των διοδίων
- επί της υπουργίας του χρησιμοποιήθηκαν οι δυνάμεις της ΕΛΑΣ για εκφοβισμό των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια και πάλι κατά παράβαση του ΑρΘ.24 του Ν.3555/2007.
- επί της υπουργίας του οι τράπεζες που “χρηματοδοτούν” τα έργα (με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου) έτυχαν κρατικής ενίσχυσης δισεκατομμυρίων ευρώ σε συνέχεια της τακτικής της προηγούμενης κυβέρνησης, την ίδια στιγμή που το λαϊκό εισόδημα λεηλατείται διαρκώς.
Τελικά θέλουμε να αναφέρουμε στον Υπουργό ότι στο ζήτημα των διοδίων ή είσαι με το δίκαιο αγώνα των πολιτών ή με τα συμφέροντα των μεγαλοκατασκευαστικών εταιρειών και των τραπεζών.»
ΣΤΓ: Κατά τη γνώμη μου, όταν 11 εκ. Έλληνες έχουν… 22 εκ. αυτοκίνητα και κυκλοφορούν με αυτά σε μεγάλες αποστάσεις, και όταν οι κατασκευαστικές εταιρίας έχουν την εκμετάλλευση των διοδίων για 99 έτη, και €0,5 - €0,8 να δώσουμε σε κάθε διόδιο (ή €5 σε ένα μόνο διόδιο και άνευ χρέωσης στα υπόλοιπα) πολύ τους είναι. Τι θέλουν δηλαδή; Να αποσβέσουν μια επένδυση στο τσακ και στην καμπούρα μας;
Να κάνουν 49 χρόνια να την αποσβέσουν! Και ας την εκμεταλλεύονται κερδοφόρα για 50 χρόνια μετά. Για να τους το πείτε, να δείτε τι θα σας πουν: Ποιός δρόμος κρατάει 99 χρόνια; Άσε που, σε 99 χρόνια, τα αυτοκίνητα θα είναι ιπτάμενα. Και η παρηγοριά μας θα είναι τα… αέρια που θα ρίξουμε σε μερικούς όταν προσπαθήσουν να μας φορολογήσουν τον αέρα!!!
Αλλά, ας μην πάμε τόσο μακριά. Ας μείνουμε στο γεγονός ο καθ’ ύλην υπουργός και γενικότερα αυτοί που νομοθετούν στη Βουλή δεν ξέρουν τι νόμους πέρασαν! Κι επιμένουμε να μάθουμε το εξής: τώρα που κάποιοι είπαν στον υπουργό “έλα παππού να σου δείξω της γιαγιάς” τι ενέργειες θα κάνει αυτός για να γίνουν οι παραπάνω πιστώσεις; Και πρέπει να μας πει, γιατί οι πιστώσεις αυτές μειώνουν τις φορολογικές ανάγκες, τις οποίες πληρώνουμε εμείς!

Uli Chris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.