Σύντομα παίρνουν το δρόμο της υλοποίησης οι σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) στην Εγνατία Οδό. Σήμερα, κατά μήκος της Εγνατίας οδού δεν υπάρχει ούτε ένα βενζινάδικο, αλλά και ούτε ένας χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων. Ωστόσο, μέχρι το τέλος Ιουνίου θα λειτουργήσει, επιτέλους, το πρώτο βενζινάδικο, στον Πλάτανο Ημαθίας, ενώ στη συνέχεια θα προχωρήσουν οι εργασίες για την κατασκευή του κτιρίου εστίασης.
Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα δημοπρατηθούν άλλοι τρεις σταθμοί, ο ένας στο Ελευθεροχώρι, στην Ηγουμενίτσα, ο άλλος στο Αρδάνιο του Έβρο και ο τρίτος στο Σώστη Ροδόπης.
Γιατί όμως καταγράφεται αυτή η καθυστέρηση και μέχρι σήμερα είναι δύσκολη η διέλευση κατά μήκος όλου του άξονα λόγω έλλειψης καυσίμων, αλλά και ενός χώρου στάσης για τους οδηγούς; Το πρόβλημα υπάρχει επειδή στον αρχικό σχεδιασμό του αυτοκινητόδρομου δε συμπεριλήφθηκαν παρόδιες εγκαταστάσεις. Εκ των υστέρων ξεκίνησε η αναζήτηση χώρων για τη δημιουργία Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, αλλά κάποιοι από αυτούς «κόλλησαν» (π.χ. στο Δερβένι προέκυψαν προβλήματα αρχαιολογικής φύσης, ενώ στην περιοχή των λιμνών η συνθήκη Ramsar δεν επιτρέπει τη δημιουργία τέτοιου είδους εγκαταστάσεων), ενώ για κάποιους άλλους οι απαλλοτριώσεις απαίτησαν πολύ χρόνο.
Στους ΣΕΑ θα παρέχεται η δυνατότητα στάσης ή ολιγόωρης στάθμευσης των οχημάτων, ενώ θα καλύπτονται ανάγκες των ταξιδιωτών, όπως εστίαση, χρήση τηλεφώνου, αγορές (mini markets), χρήση χώρων υγιεινής. Ταυτόχρονα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν ανάγκες ανεφοδιασμού, συντήρησης ή οδικής βοήθειας του αυτοκινήτου τους. Σε κάθε περίπτωση, σε πρώτη φάση προωθείται η κατασκευή των βενζινάδικων, με τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις να έπονται.
Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα δημοπρατηθούν άλλοι τρεις σταθμοί, ο ένας στο Ελευθεροχώρι, στην Ηγουμενίτσα, ο άλλος στο Αρδάνιο του Έβρο και ο τρίτος στο Σώστη Ροδόπης.
Γιατί όμως καταγράφεται αυτή η καθυστέρηση και μέχρι σήμερα είναι δύσκολη η διέλευση κατά μήκος όλου του άξονα λόγω έλλειψης καυσίμων, αλλά και ενός χώρου στάσης για τους οδηγούς; Το πρόβλημα υπάρχει επειδή στον αρχικό σχεδιασμό του αυτοκινητόδρομου δε συμπεριλήφθηκαν παρόδιες εγκαταστάσεις. Εκ των υστέρων ξεκίνησε η αναζήτηση χώρων για τη δημιουργία Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, αλλά κάποιοι από αυτούς «κόλλησαν» (π.χ. στο Δερβένι προέκυψαν προβλήματα αρχαιολογικής φύσης, ενώ στην περιοχή των λιμνών η συνθήκη Ramsar δεν επιτρέπει τη δημιουργία τέτοιου είδους εγκαταστάσεων), ενώ για κάποιους άλλους οι απαλλοτριώσεις απαίτησαν πολύ χρόνο.
Στους ΣΕΑ θα παρέχεται η δυνατότητα στάσης ή ολιγόωρης στάθμευσης των οχημάτων, ενώ θα καλύπτονται ανάγκες των ταξιδιωτών, όπως εστίαση, χρήση τηλεφώνου, αγορές (mini markets), χρήση χώρων υγιεινής. Ταυτόχρονα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν ανάγκες ανεφοδιασμού, συντήρησης ή οδικής βοήθειας του αυτοκινήτου τους. Σε κάθε περίπτωση, σε πρώτη φάση προωθείται η κατασκευή των βενζινάδικων, με τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις να έπονται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Piazza del Popolo δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.