Το ΚΤΕΛ Έβρου απαντάει στις
θέσεις του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης, σε ότι αφορά τις προτάσεις της δημοτικής
αρχής για την στέγαση του σταθμού των υπεραστικών λεωφορείων σε άλλο χώρο για
την αποσυμφόρηση του κέντρου της πόλης. Οι θέσεις του ΚΤΕΛ είναι οι εξής:
Γιατί σχεδόν ομόφωνα το Δημοτικό
Συμβούλιο, ή αλλιώς στην συντριπτική του πλειοψηφία του αντιτίθεται.
«Το Δημοτικό Συμβούλιο …
αντιτίθεται! Όχι κύριε Δήμαρχε! Μάλλον προβληματίζεται παρά αντιτίθεται.
Προβληματίζεται με την αγωνία 110 επιχειρηματιών να μετεγκαταστήσουν την έδρα
της επιχείρησής τους το συντομότερο δυνατόν, στο ακίνητο που αγόρασαν για να
αποσυμφορηθεί ΑΜΕΣΑ, το κέντρο της πόλης. Ποιο είναι το παράλογο σ’ αυτή τη
στόχευση;
Όμως όποιος είναι καλός στις
«δικαιολογίες», σπανίως είναι καλός σε οτιδήποτε άλλο. Πάλι καλά που υπενθυμίζει
ότι η απόφαση του ΔΣ ήταν ΣΧΕΔΟΝ ομόφωνη, αφού δύο Δημοτικοί Σύμβουλοι της
δικής του Παράταξης κατάλαβαν ευτυχώς την ορθολογική πρόταση του ΚΤΕΛ ΕΒΡΟΥ
(Νώντας Τερζής και Νίκος Κοζάρης), ως την μοναδική που προσφέρει ΑΜΕΣΗ λύση του
προβλήματος. Όλες οι άλλες, καθηλώνουν το ΚΤΕΛ στη Βενιζέλου, για άλλα 10 χρόνια
τουλάχιστον.
Γιατί από τον Μάιο έως τον
Σεπτέμβριο ολόκληρος ο νομός περνάει από το σημείο εκείνο για τις παραλίες και
τα παραλιακά κέντρα από την Ν. Χιλή έως και την Μεσημβρία.
Αν υποτεθεί ότι σήμερα από την
Βενιζέλου, «περνάει όλος ο Νομός», υπενθυμίζουμε ότι σταθμεύει πάνω στο
οδόστρωμα της Βενιζέλου, διπλοπαρκάρει δίπλα στα ήδη σταθμευμένα λεωφορεία και
προσπαθεί να ελιχθεί ανάμεσα στους επιβάτες και όλα αυτά πάνω στον δρόμο!
Όμως τίποτε απ’ όλα αυτά δεν θα αφορά στη νέα
πραγματικότητα!
Λεωφορεία, ΙΧ επιβατών, ταξί και
γενικότερη κίνηση, θα «χωνεύονται» στο οικόπεδο του ΚΤΕΛ χωρίς να προκαλούν την
ελάχιστη ενόχληση στη διερχόμενη άσχετη κίνηση όχι μόνο του καλοκαιριού αλλά,
όλων των εποχών. Αυτή την αλήθεια, ο Δήμαρχος την αποκρύπτει ή ακόμη δεν την
έχει κατανοήσει;
Ας μη ξεχνάει επίσης ότι υπάρχουν
και πολίτες που κατεβαίνουν για τις παραλίες το καλοκαίρι, χρησιμοποιώντας το
ΚΤΕΛ, από τις Φέρρες, και άλλες περιοχές του Νομού, (διότι δεν είναι κάτοικοι
ειδικών προαστίων).
Γιατί εάν προστεθούν επιπλέον και
οι επιβάτες του ΚΤΕΛ που θα κατευθύνονται από την πόλη προς το ΚΤΕΛ με Ι.Χ. και
ΤΑΧΙ, τότε η πόλη θα παραλύσει.
Τι απέγινε αλήθεια εκείνη η
«ιδανική» πρόταση που κατέθεσε με τυμπανοκρουσίες ο Δήμαρχος περιχαρής
συνεπικουρούμενος μάλιστα σε συνέντευξη τύπου και από τον πολεοδόμο Διονύση
Μαστορόπουλο, για την αποθήκη του ΟΣΕ στην είσοδο του λιμανιού; Εκείνη η
πρόταση, που όπως έλεγε «αν την αγνοούσαμε θα ήμασταν απέναντι στο λαό της
Αλεξανδρούπολης», δεν είχε τα ίδια ή μάλλον και χειρότερα χαρακτηριστικά απ'
αυτά που περιγράφει στην «δικαιολογία» Νο 3; Εκείνη η πρόταση, που με έκπληξη
αποδεχθήκαμε, δεν θα παρέλυε την πόλη; Αλήθεια, ισχύει ακόμη η πρόταση αυτή, ή
την απέσυρε ο Δήμαρχος άρον-άρον; Και γιατί άραγε;
Γιατί τα ασθενοφόρα θα χάνουν
πολύτιμο χρόνο προς το νοσοκομείο.
Η μοναδική περίπτωση για να
χάνουν πολύτιμο χρόνο τα ασθενοφόρα προς το νοσοκομείο, είναι αν παρακάμπτουν
από τον δρόμο τους και … παρκάρουν για καφέ στο κυλικείο του ΚΤΕΛ!
Ας μην ανησυχεί όμως ο Δήμαρχος,
γιατί οι Διασώστες και οι οδηγοί του ΕΚΑΒ, έχουν αποδείξει επανειλημμένα τον
επαγγελματισμό και την ευσυνειδησία τους!
Λυπούμεθα, αλλά σ’ αυτή την
δικαιολογία -κινδυνολογία, μόνο με χιούμορ μπορούμε να απαντήσουμε.
Γιατί οι φοιτητές προς την Ν. Χιλή
(Ακαδημία) δεν θα ωφεληθούν από το ΚΤΕΛ απέναντι από την ΣΑΝΤΑ ΡΟΖΑ, ούτε οι
φοιτητές της Ιατρικής και οι επισκέπτες ασθενών και μη προς το Νοσοκομείο, αφού
οι τελευταίοι εξυπηρετούνται από το ΑΣΤΙΚΟ.
Είναι πασιφανές ότι ο Δήμαρχος σε
κάθε λύση έχει και ένα … πρόβλημα, όταν πρόκειται να αντιπαρατεθεί με το ΚΤΕΛ
ειδικά! Ακόμη και τα απλούστερα τα βλέπει μπροστά του, ως βουνό προβλημάτων. Οι
φοιτητές, οι επισκέπτες των ασθενών του νοσοκομείου, μετά την αποβίβασή τους
από το λεωφορείο του ΚΤΕΛ, θα επιβιβάζονται στο ΑΣΤΙΚΟ (με Στάση) ή στα ΤΑΞΙ
που θα σταθμεύουν ΜΕΣΑ (αν δεν έγινε κατανοητό, θα το επαναλάβουμε…ΜΕΣΑ!!!) στο
οικόπεδο του νέου ΚΤΕΛ ΕΒΡΟΥ και όχι έξω στον δρόμο, και θα κατευθύνονται στον
προορισμό που επιθυμούν.
Ο σταθμός συντήρησης των
λεωφορείων βρίσκεται ανάποδα, στην Αμφιτρίτη, οπότε θα διασχίζουν ολόκληρη την
πόλη για να κατευθυνθούν από το ΚΤΕΛ της δυτικής πλευράς προς το σταθμό
λίπανσης, ανεφοδιασμού και γενικής συντήρησης που βρίσκεται ανατολικά (στην
Αμφιτρίτη).
Ο Σταθμός συντήρησης ή αλλιώς
ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ, εγκαταστάθηκε και ολοκληρώθηκε στην Αμφιτρίτη, ως πρώτο βήμα των
επιχειρηματικών πρωτοβουλιών μας για την μετεγκατάσταση του ΚΤΕΛ, ελπίζοντας
ότι θα πείθαμε, με έργα πια και όχι με λόγια, τον Δήμαρχο και κάθε «αμφισβητία»,
ότι στον Σταθμό του ΚΤΕΛ στον δρόμο προς την Χιλή δεν πρόκειται να σταθμεύουν
περισσότερα από τρία λεωφορεία. Βέβαια δεν μπορούσαμε τότε να φανταστούμε, ότι
ΚΑΙ η χωροθέτηση στην Αμφιτρίτη θα τον ενοχλούσε…!
Αν ωστόσο ο Δήμαρχος διαθέσει
λίγο από τον χρόνο που διαθέτει σήμερα για την αντιπαράθεσή του με το ΚΤΕΛ, και
ασχοληθεί με την έναρξη των εργασιών για την υλοποίηση του Περιφερειακού, τότε
θα θυμηθεί ότι το νέο ΚΤΕΛ βρίσκεται 150 μέτρα από την είσοδο του Περιφερειακού, που
συνδέει θαυμάσια το οικόπεδο του ΚΤΕΛ με το αμαξοστάσιο στην Αμφιτρίτη.
Έτσι, κανένα λεωφορείο δεν θα
περνάει μέσα από την πόλη, για να πάει στο Αμαξοστάσιο! Μπορεί βέβαια να
εξακολουθεί να τα βλέπει όλα … «ΑΝΑΠΟΔΑ»!
Γιατί η δημιουργία ΚΤΕΛ στην
ανατολική ή την βόρεια πλευρά (στρατόπεδα) έχει την ευχέρεια της προσέγγισης
στην Εγνατία, από τον κόμβο της οποίας γρήγορα τα λεωφορεία βγαίνοντας σ' αυτήν
κατευθύνονται προς Ορεστιάδα ή Αθήνα, χωρίς ιδιαίτερη ενόχληση της πόλης.
Μήπως Δήμαρχε, να σταματήσετε
τώρα την ανάγνωση και ν’ αρχίσετε να ασχολείστε ΑΜΕΣΑ με τον Περιφερειακό,
χωρίς να χάνετε άλλο χρόνο; Εμείς, με τους Δημοτικούς Συμβούλους, θα λύσουμε
τις υπόλοιπες απορίες σας…
Γιατί δεν είναι επιστημονικό κατά
τους κανόνες της συγκοινωνιακής θεωρίας, ενώ οι τρεις συγκοινωνίες (μέσα)
βρίσκονται ανατολικά ήτοι αστικό - ΤΑΞΙ- πλοίο - αεροδρόμιο, το ΚΤΕΛ να
εγκατασταθεί μόνο του δυτικά, δηλαδή ανάποδα απ' όλα τα άλλα.
Ο Δήμαρχος διακρίνει τους
επιστήμονες σε καλούς και κακούς, ανάλογα με το ποιοι συμφωνούν με την άποψή
του; Υπάρχουν ξέρετε Δήμαρχε εξίσου καλοί επιστήμονες, που έδωσαν την έγκρισή
τους για να κατασκευαστεί κόμβος μπροστά στο οικόπεδο του ΚΤΕΛ, αναγνωρίζοντας
ότι δεν πρόκειται να δημιουργηθεί κανένα συγκοινωνιακό πρόβλημα. Οι … δικοί σας
επιστήμονες, οπαδοί ποιας «συγκοινωνιακής θεωρίας» είναι;
Γιατί το ΓΠΣ το απαγορεύει,
έχοντας καθορίσει ανάποδα την εγκατάστασή του.
Το Γ.Π.Σ. προέβλεπε μια χαρά τη
δημιουργία χώρων για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Αυτός ήταν και ο λόγος, που το
ΚΤΕΛ ακολουθώντας και τις προτροπές του προηγούμενου Δημάρχου και βασιζόμενο
στην ΘΕΤΙΚΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ των στελεχών της Πολεοδομίας του σημερινού Δημάρχου,
προχώρησε στην αγορά του εν λόγω ακινήτου. Εν συνεχεία, οι Πολεοδόμοι του Δήμου
Αλεξανδρούπολης μας είπαν ότι έκαναν … ΛΑΘΟΣ(!!!) στην αρχική τους ΘΕΤΙΚΗ
γνωμοδότηση και τώρα γνωμοδοτούν ΑΡΝΗΤΙΚΑ.(!!!) Δήλωσαν μάλιστα και ΨΕΥΔΩΣ ότι
μας έστειλαν και έγγραφο με το οποίο αναιρούσαν το προηγούμενο. Μετά αποφάσισε
ΣΧΕΔΟΝ ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο αρνητικά και μετά ξαναποφάσισε ΣΧΕΔΟΝ τα
ίδια.
Σήμερα ο Δήμαρχος, κινδυνεύει να
τινάξει όλο το σχέδιο πόλης Χιλής Καλλιθέας στον αέρα, εξαιτίας της επιμονής
του να ζητά πεισματικά την εξαίρεση της χωροθέτησης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς
απ’ αυτό, αν και είναι ήδη χωροθετημένο εκεί από το υπάρχων Γ.Π.Σ.
Μήπως λοιπόν, αλλού είναι τα…
ΑΝΑΠΟΔΑ, και όχι εκεί που τα βλέπει ο Δήμαρχος;
Γιατί το Δ.Σ. του ΚΤΕΛ οφείλει να
σέβεται τους νόμους και το Δημοτικό Συμβούλιο αντί να λειτουργεί κόντρα,
υποκαθιστώντας τους πάντες.
Το Δ.Σ. του ΚΤΕΛ οφείλει και
σέβεται τους νόμους εδώ και πολλές δεκαετίες, από εποχές που ο Δήμαρχος δεν
γνώρισε. Είναι λογικό όμως να το λέει γιατί ουδέποτε παρακολουθούσε την πορεία
μας, που πατούσε σε πιο λαϊκά μονοπάτια απ' αυτά που ο ίδιος προτιμούσε.
Ουδέποτε αγνοήσαμε τους νόμους
της πολιτείας και τις αποφάσεις του Δημοτικού μας Συμβουλίου. Σεβαστήκαμε όσους
μας σεβάστηκαν. Υποστηρίξαμε όσους μας υποστήριξαν και αναγνωρίζαμε πάντοτε
όσους είχαν σοβαρές προθέσεις και ειλικρινή διάθεση απέναντί μας.
Ο Δήμαρχος όποτε τον βολεύει λέει
ότι θα παρανομήσει για το καλό της πόλης και όποτε δεν τον βολεύει εκφράζει
αδυναμία λόγω της Νομοθεσίας.
Έσπευσε να μας πει τι «ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ» να κάνουμε,
κουνώντας μας το δάχτυλο. Είναι το ίδιο δάχτυλο, που προεκλογικά έδειχνε
δρόμους ανάπτυξης και συνεργασίας με όλους τους φορείς της πόλης.
Σήμερα ακούμε τον Δήμαρχο να
δηλώνει ότι «δεν θα διστάσει να παρανομήσει για το καλό της πόλης». Μετά όμως
από τέτοιες «παλικαριές», ας προσέχει σε ποιους κουνάει το δάχτυλό του!
Γιατί ο αγώνας για την επέκταση
του σχεδίου πόλης Χιλής Καλλιθέας μετατίθεται 4 χρόνια πίσω δημιουργώντας
καίριο πλήγμα σε χιλιάδες οικοπεδούχους οικοπεδούχους.
Καίριο πλήγμα είναι σίγουρα! Ας
αναρωτηθούν όμως οι «χιλιάδες» οικοπεδούχοι, ποιος επιχειρεί να το… «καταφέρει»,
με ποιες αστοχίες, με ποιες εμμονές και με ποιες ανώριμες επιλογές!
Ένα πάντως είναι βέβαιο: Δεν
ζήτησε το ΚΤΕΛ την εξαίρεση των Μ.Μ.Μ. από το υπό έγκριση Σχέδιο Πόλης.
Γιατί υπάρχει ενδεχόμενο
δημιουργίας σταθμού και από άλλα εταιρικά σχήματα λόγω απελευθέρωσης του
αντικειμένου οπότε η δυτική πλευρά αντενδεικνύεται λόγω της επικείμενης
συμφόρησης. Είναι αντιληπτό ότι η δημιουργία σταθμού ΚΤΕΛ δυτικά της πόλης
καθίσταται ασύμφορη.
Όταν στην Κυβέρνηση και στην
Τρόικα, σχεδίαζαν το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων, δεν ήξεραν ότι στην
Αλεξανδρούπολη, εκλέχτηκε ένας Δήμαρχος που βάλθηκε να κλείσει… τα ανοιχτά!!!
Το ΚΤΕΛ ΕΒΡΟΥ είναι μια από τις λίγες υγιείς και εύρωστες επιχειρήσεις που
απέμειναν στον τόπο μας. Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε καθημερινά για να
διατηρήσουμε την ίδια δυναμική, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες ανταγωνισμού, προσφέροντας το κοινωφελές έργο μας σε όλο
τον Έβρο είτε έχουμε την συμπαράσταση του Δημάρχου της Αλεξανδρούπολης είτε
όχι.
Ελπίζουμε ότι μέχρι να ιδρυθούν
και οι άλλοι Σταθμοί Λεωφορείων που «οραματίζεται» ο Δήμαρχος, θα έχουμε
ξεπεράσει όλες τις δημαρχιακές «αιτιάσεις» και
θα είμαστε ακόμη επιχειρηματικά υγιείς. Ελπίζουμε επίσης ότι και ο
Δήμαρχος θα νοιώθει ευτυχής που συμβάλλει τα μέγιστα στο να μεσουρανεί το
τοπικό επιχειρείν! Καθημερινά τον ακούμε παντού, να λέει ότι είναι Δίκαιος άνθρωπος.
Μένει να το πιστέψουν και οι
δημότες.
«Θέλουν άραγε όλοι οι
λεωφορειούχοι να φορτωθούν στις πλάτες τους άλλο ένα δάνειο 5 εκατομμυρίων
ευρώ, για να χτίσουν στο οικόπεδο που αγόρασαν;»
Η πρόσφατα επανεκλεγείσα Διοίκηση
του ΚΤΕΛ ΕΒΡΟΥ Δήμαρχε, απολαμβάνει της εμπιστοσύνης, τουλάχιστον του 75% των
μετόχων του! Ειδικότερα σε ότι αφορά στον στόχο της δημιουργίας του νέου ΚΤΕΛ,
η σύμπνοια των απόψεων αγγίζει ποσοστά που πλησιάζουν το 100%! Αν τώρα εσείς
ψάξατε μεταξύ των 110 μετόχων μας και βρήκατε (ή … σας βρήκε ) κάποιον που
διαφωνεί, εκτός του ότι μας εντυπωσιάζει το ενδιαφέρον και ο ζήλος σας, σας
παρακαλούμε να μας τον υποδείξετε και θα αναλάβουμε να τον πείσουμε εμείς!
Αυτός… θα καταλάβει ! («Αν θέλει» όπως λέτε κι εσείς!).
Σε ότι αφορά βέβαια το ύψος του
δανείου που προϋπολογίσατε ότι θα χρειαστούμε (5 εκατομμύρια € !!!), μάλλον ο
ειδικός που συμβουλευτήκατε, είναι κοινός … μπετατζής!
«Αν δεν θέλουν να καταλάβουν ή
δεν μπορούν από ημιμάθεια ή αμάθεια, δεν τους φταίει η Δημοτική Αρχή.
Δημιουργούν μια θολότητα μέσα στην οποία κολυμπούν όλοι μαζί και δεν ξέρουν τι
τους γίνεται…». «Η… συμπαθής τάξη των λεωφορειούχων…», «Η… συντεχνία…».
Αυτός είναι ο τρόπος τον οποίο ο
Δήμαρχος επιλέγει για να «επικοινωνήσει» μαζί μας! Συμπεριφερόμενος απαξιωτικά,
προσπαθεί να ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ με μια επιχείρηση κοινωφελούς χαρακτήρα, για να
οδηγήσει την πόλη του, στη λύση ενός προβλήματος!
Όμως ένας Δήμαρχος πρέπει να
ξέρει τι του γίνεται! Πρέπει να ξέρει πως είναι να κολυμπάς σε επιχειρηματικά νερά με εξαιρετικά μεγάλη
θολότητα που ο ίδιος δημιούργησε! Και βέβαια, δεν είναι ημιμαθής και πολύ
περισσότερο αμαθής. Ξέρει να διαχειρίζεται … λιμάνια, αεροδρόμια, ξενοδοχεία,
καράβια, εσχάτως και λεωφορεία!!!
Δεν ξέρει όμως, ότι το ΚΤΕΛ
ΕΒΡΟΥ, δεν είναι … συνδικαλιστικό όργανο και πολύ περισσότερο … «Συντεχνία»,
που κατά τον ίδιο, θέλει να του κλέψει ένα κομμάτι από την εξουσία που ο ίδιος
διαχειρίζεται. Μην ανησυχείτε Δήμαρχε!
Δεν διεκδικούμε τίποτε περισσότερο από τα δικαιώματα που μας δίνουν οι νόμοι
της ελληνικής πολιτείας και τίποτε λιγότερο από την ανάγκη να κρατήσουμε την
επιχείρησή μας ζωντανή και δυναμικά αναπτυσσόμενη! Όσο για την κρίση σας ως
προς την ικανότητά μας να… καταλαβαίνουμε,… Εδώ υβρίζατε την … Αθήνα,
αποκαλώντας την «ηλίθια»! Εμείς θα γλυτώναμε;
«Η διεκδίκηση διαφυγόντων κερδών
από το Δημοτικό Συμβούλιο, είναι απειλή. Ν’ αφήσουν τα κόλπα! Δεν απειλείται ο
πολιτικός κόσμος και η τοπική δημοκρατία. Απειλές τέτοιου είδους, μακριά από
εμάς γιατί δε χωράνε…».
Επιτέλους βρήκαμε και ένα κοινό
σημείο για να συμφωνήσουμε! Είναι ακριβώς έτσι Δήμαρχε. «Η τοπική δημοκρατία
δεν απειλείται»! (Όπως άλλωστε και η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, για να μη
ξεχνιόμαστε…) Μπορεί όμως να συμβαίνει το αντίστροφο; Να απειλείται δηλαδή η
βιωσιμότητα μιας επιχείρησης και οι μέτοχοί της να μην κάνουν απολύτως τίποτε;
Άλλωστε η προσφυγή στην
δικαιοσύνη είναι δικαίωμα που παρέχεται στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Η τοπική μας
Δημοκρατία το απαγορεύει;

Επιστολή Α.Ε. με πολιτικό περιεχόμενο και απειλές. Τι άλλο θα δούμε. Σιγά μην την έγραψαν οι λεωφορειούχοι. Ο Αποστολίδης την έγραψε την επιστολή ο έμμισθος και τσιράκι του ΚΤΕΛ και των χρυσωρυχείων
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοσα ξερεις ρε Δημαρχε; Ποσα ξερεις;
ΑπάντησηΔιαγραφή